Wednesday, January 02, 2008

Fifin's Day...

malam ni kalo ada tetamu datang, inilah yang akan kuhidangkan..



Buah salak dan emping melinjur (donno the correct spelling lar or pronounciation). Helper aku yang bagi.



N today Fifin starts her first time keja daily basis wt me. I gave her some souvenirs from Texas, ada coklat sekotak beso, tshirt utk suaminya and 2,3 barang lagi lah.



Paperbag VS tu Sirman bawak banyak sebab Fifin suka kumpul pbag, aku bg la pbag ni isi barang2 yg aku bagi. Suka betul dia wpun dia x dpt apa apa from VS product.



VS hanya utk red diva ye....... x yah la pujuk aku apa lagi barang2 VS, x kan ku publish di sini. Korang ni, paham2 sendiri boleh tak?


Cubit nak?

9 comments:

what everr said...

yerrrr saya paham...
ku sedari siapalah aku nie...
hanya mampu melihat..
.
.
.
.....
kui..kui....kui....

Ziana said...

wah wah fifin...
x dpt brg VS...dpt pbag pon jd laa kan...

selamat bekerja fifin..
:)

Mrs.Sheikh said...

keropok melinjo tu sedap kan kak red..
manis2 rasa dia..

selamat berbakti fifin...

Miss Reen said...

tgk fifin nie..
tingat laks maid ai yg larik few years back...
kasik balek ujung mgu..
pastu lgsg tak bebalek sampai sudah..
hakhakhak~

ita.itu said...

baik itu fifin yg bukkk....mcm2 dia dpt dr ibukk yaa..

. said...

ahaks. paham kak red..
waduh baik skali ibukk ini. kasik memacam kat fifin. haruslah fifin bekerja dengan lebih rajin dan tangkas lepas ni. huhu

mad redo1 said...

pastinya akan menjadi seperti nangka berbalut sekiranya baju-baju ituk dipakaikan kepada mad redo1... hehehe...

Hatta Dolmat said...

nak ! victoria's secret tuh!!!

sah2 i adore gilew vs!!!11

Hijabista2u said...

paper bag vs saya x suke, tp modelnye saya suke ahaksx....boleh beli timbang kati kaa?