Sunday, January 06, 2008

Sourvenirs for 2 good buddies...

Assalamualaikum tuan rumah ada tak tuu..
mak merah datang nii..
dia tetap gak nak amik gambo utk letak lam blog dia...harus sih.
antara lauk pauk yang dihidang dek tuan rumah. the partner is not at home, kena kerja kuat, asik nak berjalan obersi tiap2 taun kan so kena la keje even ari ahad.

aku tolong idang nasi, tolong makan..
majority tambah 2 pinggan. sedap x sedap tak kalo 2 pinggan tu?


pakcik cantik sampai just before we start our lunch. kenal kan adik comel aku ni...Fairuz the reporter.



so meh kita makan...rugi tuan umah yang sorang lagi tu takde, kalo idak mau kamera dia berdecip2..

abang masih ngan semangat sukakan kucingnya. wpun tak dpt approval from Sirman yet to bela binatang ternakan, dapat pi umah Uncle Cat pun leh lepas gian.


reporter merenung masa depan...napa le aku x beli umah kat sini, leh gak datang makan umah abang yazeed ngan abang shah ari-ari...

uncle cantek tengok apa tu?



cerita satu seribu malam pun keluar dari 2 mulut lelaki ini, tah apa dema citer harus aku tak tau coz aku pun ngah sibuk ngan mr reporter menconcet.

the guests for beruang madu aka big bear aka Uncle Cat..thank you for having us.


all of us.

aku janji datang around 3pm, tapi aku leka menjahit badge sekolah abang, ada lah 45min pastu br aku naik ke atas.

alasan kali ni - jalan jem, hujan lebat. haktuihhh! takde maknanya, beza few floors jer kitaorang ni.

This is a new blog of Abang Beruang Madu, pls do visit, yang lama tu dah takde ong. His partner in crime, Doctor Shah...

Bang Yazeed, Shah and Fairuz = hope u like the humble souvenirs from Texas.

4 comments:

Ceera said...

gambar last tu, hantu tangkapkan eks. hehehe... oh, camera canggih... =P

mad redo1 said...

haruslah mad redo1 menuntut nak makan jugak kat VA nantik... hehehe...

Najib Ariyan Ali Basha said...

hamboiii molot si ceera nih... hantu hantu jangan sebut..beruang pun naik seram tau...

Kami suka hadiah tu.. kami ni terima jer kalau barang tu wat perhisaan... lagi suka kalau kami ada barang tu, orang lain takder... ko ado?? texas mari tauuuu....

ita.itu said...

pandai org bujang ni masakkan...utk buat laki..hehe