Tuesday, January 29, 2008

Mak Merah nya masalah...

arini mak nak luah rasa. 2 things actually.

first..

ni apesal le mamat ni dok msg2 aku ni, ni mesti dia jadi org tengah antara aku ngan yang di sana sana itu...aku x ngadu apa2 lah, aku diam jer, aku kan 'org luar' tp mmt ni mesti nak cuba amik ati aku. hai takut aku cabut kat XXX ke? aler part ni mmg x leh citer detaily laa...

2nd...

kisah si pengicak. Seman ko jangan gelak, aku tau ko baca entry ni mesti nak gelak! adalah orang ni kan, pantang je kitorg makan x de mintak izin x de mintak hapa terus amik nasi lemak kawan aku. masalahnya ns lemak tu aku ngan ms bunga yang belikan utk org tu. bukan sekali yer, dah berkali.

hapa le punya minah ni, duit gaji ribu raban tp tau lak bau idung tu carik port kitorg ngah melantak. bukannya x nak bg tp minah ni jenis makan x hengat pinggan tekak orang punya, sesedap je langsaikan. lg satu agak2 la kalo orang x pelawa tu x yah la muncung2 kan idung tp kalo ko dah muka x malu makan ikut rasa udahlah, tu kan org punya.

15 comments:

capik said...

org byk duit pun suke mengicak ke...

awieworld said...

AHAKS..talak guna punya orang...gaji bergaban, nak jugak hak orang..

awie pun ada orang gitu. duit sendiri dikatanya kasi mak. jgn kata benda makan,..pensil, pen, kertas print, t shrt dan seluar pun dia nak pakai hat orang punyer..nasib baik dia chuby, tak muat ngan baju dan seluar awie..heheh!!! kasi rejam sama dia..!!!

kim bassinger said...

ni musti mak dia mase ngandungkan dia suke mengicak makanan orang nih..ish ish ish..

Jie said...

nak sikit nasi lemak ko kak...nmpk mcm sedap je tu

ita.itu said...

x malu sungguh..sound dpn la kak red...mcm x biasa..ahaks..

eedany said...

hehehe...kes no.2 tu memang saya pun pernah jumpa. Jenis bakhil, si pengicak kekeke :)

Jelly said...

hahhahahahaa di mana-mana ada gak kucen restoren ekk.... kita org panggil kucen restoren....

izal said...

ish ish ish...tak malu tul...lain kali letak nasik lemak basi kak...mesti pastu dia insaf ...

starstar said...

hihi..
selamber eyh minah tuh..
nih mesti tebiat kedekot pait nih..
duit ader simpan..
nk pree mnjg. huhu.

Heartless Devilish said...

arinie blajo perkataan baru la..
PENGICAK..
wahhh..mekaseh..
sy dah catit dalam buku nota kecik..

ader ek orang jenis gitu..?
so far lom penah jumper ar..
jenis mengepaw ader ar...
tp bukan pengicak..

Along Shuieza said...

Salam..kak red mieza minat la baca blog U ni n ragam anak2..

Anyway, selamat berkenalan..mieza link blog u ya..

muin said...

Bila kak red sebut pengicak tu..terus teringat kat sorang housemate ni kitorg pggil org tua.. suka sgt makan kicap..heheh sama kes ke..

seman said...

(tahan gelak...)

Being Normal said...

sapekah itew k red, kasi malu company jer

Red Mummy said...

itu org namanya harus tidak bisa disebut

tanya seman lah..

sbb seman yang jadi mangsa

kahkahkahhhhh