Saturday, January 12, 2008

Mom, abang is sick...





the baby boy is not feeling good tonite....balik sekolah tekak gatal, badan rasa nak panas...semua symtoms nak demam dah ada la ni.


biasa la anak, tang gembira sakan carik bapak, tang sakit nak berkepit ngan mak...


berat camne pun anak, aku tampung gak lah kat pangkuan ni gak.


So malam ni abang kena tido berkepit ngan aku.... senang aku nak monitor temperature si hensem bujang ini...




12 comments:

MNN said...

pandai mak nyer jebik!! He he.. :)

Gambo gegirl kat bwh tu, cam senyum ader makna.. :) I think she looks more like u lah.. ( jenuh mengompare..) he he.. :)

Get well soon abang!! :)

vangardx said...

itu demam nak bermanja la tu..esok kan cuti..:D tp kat sini (tempat syam) tak cuti tau

Red Mummy said...

isk ko ni mnn degil org kata si diva kecik tu ikut apaknya...aku piat2 ko kang....

abang nya mata ngah tgk kartun kat tv, aku buat cebik amik gambo konon nak bg dia senyum2, x kuasa nya dia nak layan mak nye weng

syam - pekabo ko jangggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

pu3nemo said...

nape muka mummy nmpk pucat.. mata sebam jek.. x ckp tdo ekr??

tkcr ya!

Beruang Madu said...

alaaa abang demam ...njangkit ngan kengkawan dia tak..kat sekolah nun...tak per hero sakit tak lama...jap jer tuh!!

aRa said...

Ni kes perubahan cuaca ni..kan weather skrg menggong2..cian abg..

Get well soon abg...

mikaounik said...

huuu..cian abg..tp cebik mak nyerr mcm ejek jerkk..heheheheeeee

Ziana said...

get well soon abg!!
penat pagi ptg pi skool kot..
kejap jek tuh

:)

eedany said...

Get well soon abg... Muncungnya kak red :)

budleee said...

hurm sah kena virus dari gigirl nie.... well red mummu and sirman kena bersedia.. nanti berjangkit yg uols

Shah said...

memang musim demam agaknye. aku pun dah mula gatal2 tekak pulak ni...

Mrs. Sheikh said...

abang
jgn lupe makan ubat...