Monday, January 07, 2008

1000


Ini entry yang ke satu ribu - 1000 of Red Mummy's blog.

11 comments:

ita.itu said...

pehh..x leh nak kejo nih...

mad redo1 said...

kira nkao dah tergolong dalam kumpulan KILO-Bloggers lah gini...

tahniah aku ucapkan... hehehe...

Miss Reen said...

perghh..byknye
saya nye tak sampai 200 pun..

dunhill@*london-paris-new york* said...

hmm one thousand.. and many more........ :)

Anonymous said...

tahniah kak red

Liza said...

Salute k red!!! You are my motivation!!!

Ziana said...

congrats kak!

jenuh nak sampai ke satu ribu tuh
:)

Najib Ariyan Ali Basha said...

waaa...sembah ratu sembah ratu!!! cayalah... jgn kejo yg tulah... macam jugak korang kejor nak jadi PM pertama Malaysia..karut sangat... kita maintain jer... congrats dik non... really good work!!

eedany said...

Tahniah kak red. i like, i like to read your blog. Have a nice day.

Red Mummy said...

aku pun x pasan dah 1k bila br aku nak publish komen tgk eh eh dah 999 dah entry aku posted

Anonymous said...

seribu utk 2 thn.. pencapaian yg amat mebanggakan!! harap2 biarla smpai ke serats ribu dan lbh..

tkcr!