Sunday, January 13, 2008

Kasi sental sik...


kasut memasing, sendiri basuh...

sental kasi kaw kaw ilang ye

berbendang abang kat sawah kan...

gegirl tu janji dapat buat sama rata apa yang abang buat, sonok la dia



mummy janganla amik gambar!!!


tahap kebersihan yang dema sental langsung x mencapai standard, jadilah...janji dema belajar mula basuh kasut memasing. Fifin our helper, settled up the rest of the sental.


8 comments:

Mrs. Sheikh said...

aik...sabun ape tu?
nape tak masuk mesiinnnnn

Ziana said...

masok mesen basoh jek kak..
hehehehe..

meh saya ajo abg camne nak masok mesen
hahahaha...

izal said...

kak red, gegirl mcm sental lantai jerk tue....hehe comel arr dia...

aNgRiAni said...

serius bebenor abg dgn gegirl basuh kasut yer...napa tak masuk mesin basuh jer kak red...hihihihi...

gir said...

dulu kami basuh pakai tangan gak, parents tak kasik pakai mesin basuh sebab nanti cam baju yang basuh sama taraf ngan kasut yang memijak. dulu banyak taik kucing......

Ct eLLy said...

"Gosok Jng tak gosok.. Gosok"

nie kena pasang lagu spider nie :p

Red Mummy said...

biarla dema susahkkan diri belajar basuh pakai tangan

kalo mak nya dulu boleh
anak anaknya kena la belajar

ada wmachine ke
ada helper ke

dema kena belajar susah dr kecil
supaya bila dema ada pengalaman

"oh aku pun tau basuh kasut sekolah'"


izal: apa blog ko?

tukangtaip said...

Rajin anak-anak Redmummy