Sunday, October 14, 2007

Heading to Melaka...






I have a wonderful 1 Syawal. I met my family, and back to my in law's house too.

We are going to visit my other relatives later.

Have a good day to all of you. I will blog as usual but only after midnite...sorry.


anw, i received lots of sms for the raya wish, thanks a lot. some aku kenal, some x tau lsg, and x nak bagi nama. Mekasih le bebanyak, aku x larat nak reply semua, my 2 lines dok beep beep beep berbunyik selang few min n hours sejak 2 days ago, macih macih!




10 comments:

Anonymous said...

law.. lawa.. kaler ijau lagi..ingt kt shrek..ehehehehhe.. slmt hr ry sis..

Anonymous said...

bestnya raya..turun melaka ke? singgahla yongpeng skali :SD

Narsha J. Fedders said...

Salam Lebaran buat Kak Red ku sayang, Sirman, Abang cuttie & my lil lovely Gegirl!


Hope u guys have a wonderful Eid.


=)

Sa-Yu-Ri said...

kakred.....u sungguh la lawa....

5th_E Taib said...

Salam Aidilfitri kak Red n family :) and guess what??! MY NIECE IS A SILENT READER OF OUR BLOGS!! hahaha!!!

Rickywan said...

kak red....cantik sungguh bila akak pakai songkok tu....huhuhu.....

Unknown said...

well... sbb tu la saya x sms akak time2 raya ni.. x sempat nak layan nyer ... kan kan... hehehe.. anyway... flourescent green rock... hehehehe

Harajuku PearL said...

Seems like green green there...sini keep seeing pink, blue, pink, blue.. ;)

P

Anonymous said...

wahhh ijau gituhh..
hehe..

Ceera said...

wah... saya sangat suka, color ijau tu.. wallaweiiiiiiiiiiiii