Monday, October 29, 2007

Currently reading...


For the mother...





For the children...



i would like to recommend 'get your own blog and own life' story book, which you can get from lalats and anonymous dot blogspot .

sian...sangat kesian. :P



8 comments:

RedWGG said...

kak..nanti kita wat kelas baca membaca ngan bdk2 yea..

adam exam english ari nie..

mlm tadi siap bergenang2 airmata dia..ibu dia jadi singa..sbb tak tahu 'time' dlm malay hapa..

adus..bersalah lak nie..

nooralina said...

Hi Kak Red, this is my first comment..ur silent reader..hishsshh..rimas gak tgk lalats nih ganggu hidop akak..wlpn bukan hdop sy..
Sabar yer..

Ziana said...

fa....
garang rupenye ko nih ek?
sian boypren akuk..
:)

ape lg si anon tuh nak kak?
eiii xleh tgk org senang..
meh laa kite sume ajo anon tuh membaca...
x reti baca kot..

Lily.Lulu. said...

jap mak jap ..
gi kedai beli ridsect

bape tong nak ??

NAZILA said...

Naper si lalat suke ganggu idup akak? Depa jeles kot tgk hidup akak so lucky. Ada good husband, wonderful kids, parents yg memahami. Saya kalo ikutkan jeles jer dgn life akak. But take it positively lah. Apa yang perlu kite buat kalo nak jadi mcm Kak Red? Kena independence segala. Jadi anak yg baik. Isteri yg setia. Ibu yg bertanggungjwb. Susah oii nak menten buat segala alam tu. Sbb tue lalat2 semua jeles...Sebab depa tak mampu nak jadi mcm Kak Red...

zarena heeney said...

naper la lalat2 nie nak jeles2 kat kak red..idup kalau suka jeles menjeles nie mmg sentiasa akan idup dlm kesusahan dr segala segi..

jd tak payah png2 kepala..hidup biar enjoy :D

Jie said...

lor... ubat yg ko sembur dulu tu dah xpired kot kak..dia mcm lalang..pas racun , patlima bulan dia nek balik...so ko kena spray 3-4 bln sekali...kehe....sbb asad dengki dendam kesumat dlm hati manusia ni tak akan mati walaupun dlm bln Syawal.....baru je abis Ramadan, setan dan cucu cicit dia terlepas blk....

mmg tak paham la dgn org jenis mcm ni....entah apa pekdah dema dpt...harta berkoyan-koyan?

amybarakbah said...

owhh baru taw apa itiew lalats hehehe ingat lalat betul2


sorry me blur 2 3 menjak nieh.. mkn ketupat terlebih huhuhuh