Wednesday, October 17, 2007

The cute jokes...



Abang sebelah u tu hensemlah...



u jangan nak menggatal ngan dia tau..

i kan ada...




no lah, u kan my love. muahsss...

kiss lagi kiss......


aisay...abang tu pun jual mahal gak lah...

sorang je ke bang?


9 comments:

Overrated Dentisz in Town said...

selamat hari raya mak gegirl!
seem u really enjoy ur holiday..
rasa nk pi je cherating tu!

Ziana said...

hahahaha...
hamboi hamboi...
gatai kome nih ek kuda!!!!

:P

Hannan said...

iskh2.. kesian kak red.. rupe2nya dulu kak red terpaksa gaduh ngan kuda sbb nak rebut sirman... heheheh... ( lawak je :) )

pu3nemo said...

x lh blah tgk kuda tu kiss2.. kelakar giler...

adrenaline said...

kakred....u try to ride the kude tk>>

tukangtaip said...

Awat sirman posing jauh sangat dari kuda tu. Takut kena sondoi ka? Hehe.

Red Mummy said...

kalo kena sondol kang, aku gak yang nangis bang oiii

baik dok main jejauh..

tukangtaip said...

Mmmm sayangnya redmummy kat laki dia. Terharu tengok

Bayang² said...

astaga.. cik kak ni... ngn kuda pun dia leh wat drama... kekekkekk