Friday, December 21, 2007

Tea time...


abang is one good boy yang dengar cakap maknya but gegirl is one good girl yang kuat merajuk ya amat. aku tepuk mulut gegirl bila aku ilang sabar dia mencarik pasal dengan abang dia. meraung kuat kat hajris, aku buat dek jer, last2 dia menempek datang kat mak dia mintak pujuk.

mengada ye! this is mummy,not daddy, ngan daddy boleh la ko nak being little diva.




aku nak bawak abang potong rambut, tp tengok parking kat sri permaisuri very the hazab! so aku bwk le budak2 pi makan kat hajris setelah sekian lama x melepak wt them here.

i ate the roti canai telur but kids ordered the banana split. 5 inggit. aku tengok menu buku kat hajris ni sebijik ngan Sri Melati, bezanya harga n the way they present the food of cos x setip top Sri Melati.

today is Fiebie's birthday, some of u may know him through me, some of u may know me through him, so let s wish him, happy birthday. He is having fun wt Hatta Dolmat right now, planning for their birthday bash this weekend.

Nyah - kalo mak x dapat attend birthday party korang, means mak sudah ditangkap dek anak2 mak to somewhere ye nyah!


oh i have a dinner wt frens tonite later ...

No comments: