Saturday, December 29, 2007

Duit tabung...

Duit tabung dema dah overloaded. 4 botol, tp aku bukak 3 botol jer coz yang satu lagi botol tabung aji aku x jumpa kuncinya and aku x geti nak bukak. ada gak pecah kang.

Sebab dah takde kerojer, dok umah melepak jer, aku ajak budak2 ni kumpul duit tabung dema n tot to go to the bank, suh depa kira msk lam account.




Sekali CIMB BTR takde machine kira duit plak. Berat2 aku bawak....



Aku pi tuko kat kedai bawah lagi senang la...kuasa nak pi bank jejauh ngan beratur bagai.


Satu hal la plak aku nak mengira coins ni, tp kalo dah takde kerojer, baik le aku buat kejer mengira duit tabung kan.


Today is already 29th of December... soon.


6 comments:

Ziana said...

yeah...tday already 29th..
another 2days to go!

HAPPY NEW YEAR kakred
:)

MNN said...

hmmm ;) kalo tabung aji x tukor kuncinya.. rasanya bentuk "T" rupe kuncinya.. hik hik.. bleh buat pkai dawai.. he he.. :)

Red Mummy said...

ziana - 2 days to what? kalo new year lg 3 ari la nok

mnn - terima kasih kerana meengajar, kalo aku rajin aku buat le, akubukannya geti pun

Mrs. Sheikh said...

kak red, soon to utk menyambut ketibaan yr daling ekkk..tul kan kan?:)

Red Mummy said...

how i wish!

ita.itu said...

kak, meh sy tkg kopakkan tabung yg xde kunci tu..pakar sy bab2 ni tau..:)