Monday, December 10, 2007

Ngantuk...


aku tertido pas isya...

yang aku dengar..

mummy abang nak sheisaipeng (wee wee)

ermm ermmm

mummy gegirl nak sustagen

ermm ermm

mummy abang dah abih baca buku

ermm ermmm

mummy abang tutup lampu alarm sume ye?

ermm ermmm

mummy wake up la

melompat le terus aku, x jadi nak sambung tido..... x bagi can tol la budak2 ni.

br 930mlm rupanya....

ujan sehari suntuk, sejuk, dok lam blanket le aku...dah lah mata ngantuk x ckp tido, haruslah sedap je dok atas katil. x sangka leh terlelap.


nak carik laki aku kat YM jap la...


3 comments:

mad redo1 said...

bila ingat sirman dok kat houston tu tetiba je teringat line nih:

"Houston, we have a problem..."

tak salah masa misi angkasa apollo 13 dedolu...

Beruang Madu said...

laen kali ko tidorkan diorang dulu (dalam maknanya tu), shah ada ubat tu kalau ko nak. Aku selalu dapat kalau didapati aku membebel keterlaluan dan ilang arah percakapan. Lantas dihibernasikan aku nih!!! Kah kah kah

Red Mummy said...

selalu je aku guna kadimah tu bang mad oit...

x leh pakai big bear nye advice..

cit