Thursday, December 13, 2007

Photo frames...



visit abang's frame again today. Nice man. apa ke namanya x penah aku tanya.

lepas 2 kali datang, berseret beret ngan anak2, mmg kompem dia ingat sangat aku.

Selalu datang bertiga je ye, tak pernah lagi abang nampak Ayah budak2 ni...


ni la soalan2 yang macam aku ni mak tunggal jer. ye bang saya mmg temporary tak berlaki la ni.


Oh ayahnya kerja jauh, kalo ayahnya ada, bukan saya yang datang kedai abang ni, ayahnya yang buat. Nanti bila ayahnya balik, saya bawak dia and boleh la kenalan.



nota tapak hati - cepatlah pulang kekasih....








11 comments:

Izzatul Azma said...

kak red kerinduan yer..
sabarlah :)

Ziana said...

mak tunggal utk sementara jek kak..
sabo sabo...

En.Kekasih tuh x reply lg tuh..
:)

chekgu Bani Hassim said...

hola kak red...
huhu...
Ni kedai nih kat mane??
Cam kat bandat Tun razak jer...
Ye ker??

UmiMia said...

Errmmm...paham tu...I pun rajin temporary tak berlaki ni...sampai kadang2 bila org tanya..jawapannya sama..'suami kerja', sampai diaorang pun dah malas nak tanya dah...sedih lak baca 'nota tapak hati' kak red tuh...hukhuk...

MariahRohaini said...

Bila baca nota cam sedihhhh.. jer Kak Red, tabahlah hati Kak Red hendaknya nak tunggu sampai Sirman balik yea...

Red Mummy said...

honey - rindu? eh x x ....

ziana - kekasih ngah tido lahhh...

ye bani kat btr, ko kat IPT kan? akak tau tpt ko tuh

umi - calit calit, akk suka la laki ko tu bagus tol keje negotiaternya.

life - yeah ah ah ah lorr

Anonymous said...

eee... sama la kita kak, jalan mana2 je org asik dok tanya, mana abang? mana laki ko? isk cepat la balikkkkk

dunhill@*london-paris-new york* said...

mcm sedap je tmpt makan tu.. Bangkok house kat maner eh??..

the only place yg i tahu hajris besor.. :)

chekgu Bani Hassim said...

huhu kad red....
Patutla beta cam familiar je ngan tpt tu...
Aku rase bro frame tu ader ati kat akak kot...
huhu.. :D

TT said...

Kalau u tak nak dia tackle u, u kena bawak reporter yang jelita ittew sekali!

Jelly said...

betui la... wa pun rasa dia nak ngorat Red la.... ngancam sehhhhh.... tu yg ramai lalats resah gelisah.... hahahahahaa