Monday, December 24, 2007

Usual Sunday...






Sunday petang, my routine to bring the kiddos for their swimming session. Mr Reporter dropped by, including Fiebie but ..i cant publish Fb's photo in the blog, or any other blogs. that s FB's rules.




I wanna go out, i wanna do my shopping therapy...


7 comments:

tehbunga said...

Red
Salam aidil Adha to you and family..sedih kan the other half still kat houstan...takpe ..takpe..
tunggu dia balik, ko manje le sehendaknya..

Beruang Madu said...

Dik Non,
krem salam kat PB yer...selamat hari jadi untuk dia..sebab susah jumpa susah juga nak belikan hadiah... next yer kontek kontek lah...nanti dapat adiah...

Umi Mia said...

Aaaaaa...lama tak swimming...aaaaa...bestnya tengok abang and gegirl swimming...aaaaaa...nak join....

ita.itu said...

kak red smlm nmpk reporter tu dr balcony umah sy...kurus dan halus je dia ek..kak red sy x nmpk lak..

Ziana said...

kak ita pon berjiran ngan kakred?

ramai rupenye warga VA berblog
:)

Red Mummy said...

hi kak teh...raya rasa cam x raya je kak oi..bezanya raya aku pakai baju kurung gitu.

bang bear - dia kan shy shy..mlm ni party kat dewan dia buat, pi lah

umi - rupanya ko pun dah mkn kat sri melati ye ! heehheheheh

ita - dia sbb aku besar dan gemuk tu pasal ko x nampak, punya lama aku kat bawah tu

ziana - ita tu jiran aku yang aku x penah nampak batang idung dia

tukangtaip said...

Cantiknya reporter ittew pakai baju pink!