Thursday, September 20, 2007

The role n roll...


shoes of the day, not an expensive shoes, not from beijing tho. at least, aku pakai gak kasut ni wpun sebulan sekali...quite comfortable. sedap gak.


these minitures dah abih, tp saje aku display kat opis. at the end nnt nak buang gak but nampak cantik and wangi gak letak kat sini.



but sooner or later, i really have to pack up everything....

soon soon soon.

anw..

kowang nye baju raya dah siap ke?

Untie yeli dah siapkan baju aku, tp Y the tailor, apa kabo le kain2 aku gamaknya. senyap je dia sejak aku anto baju aku tuh. ada harapan kah utk aku tidak dapat hasilnya? Y??


btw, i m not gonna host any open house this year like this one and oso this one ..oh baru bape ramadhan, later we will talk bout this bila dah raya la ye.

Moving On...

10 comments:

Ziana said...

aiyokk kakred..
noone OH ka?

xpe xpe..
open table ade kan?
:)

Ceera said...

saya nye baju pun tak siap2 lagi. Ada la 3 bulan yang lepas anta.. susah benor ke nak menjahit kain saya tu... kalau tak siap menjelang raya, memang kena big fire la akak itu..

Red Mummy said...

open table?

ni anak sapa ni..pi amik dia bwk balik pi...

Azurah Anuar said...

kasut itu mengancam.

ada ralph romance tak kak?
meh bak sini satu.

birthday ku nak menjelma nih.

FAIZUL said...

malas nak comment..sajer nak say hii kak redz...hehehe..slamat berposa..selamat raya skali..hehehe

Red Mummy said...

ceera - pi chase la kang x dpt lsg sian ko

wa - kedai kat sini byk jual ralph romance, nnt aku tengok regenye and let u know ye :P

Anonymous said...

kak red tu dkny epal merah ke epal ijau ??

ermm ari ni nak masak perr??
apa kata try buat bubur lambuk =)

Ziana said...

hahaha...
takpe..dont wori..
jap lg kol 4 kang..bapak dia sendri dtg opis..kutip anak nye..
:P

haa kak red...wawa lg x malu..
kan kan?
wawa esok isetan sale...we all leh tgk kan regenye...
ok?

MOLY said...

meh kite tolong kemas nak ?? nak nak ???

alaa .. lambat lagi nak mengemas. masih ada beberapa bulan.

relax relax
:D

Red Mummy said...

mika - itu red colour ma...dont u know me oredi???

ly

ko dendiam leh tak?

tau x 'biarlah rahsiah?"'

aku das ko kang