Sunday, September 16, 2007

3rd Ramadhan wt in laws...




once a month, we spend one saturday wt my in laws. Sirman is the 4th dari 9 orang, bini dia kalah 1 la kiranya.

so meriah, so happy...

the 2nd hall area is full wt the nieces and nephews, mana ilang anak2 aku tah masa ni..


she is my active reader, Khai my biras a mother of 2 girls.



my mother in law, very nice and sporting mom ok!

too many foods...

x ckp mkn kat dalam, sambung lak makan kat luor sejuk wt angin luar...aman jer..

gossip of the day - bout lalat



the collection of the handphones from my husband's family, my n70 is not here, still lam spital but my ipar got n73 - so lu mau jwb apa babe??


9 comments:

mollyjinxed said...

kak red.. x wish lagi ni.. heheh
selamat berpuasa to u n ur family k!!

muah3

Red Mummy said...

muahsssssssssssssssssss 19 juta kali to u molly!

MOLY said...

itu lu punya ipar, bukan lu punya sendili maa .. lu sudah cuba tak itu N73 ME punya sound ?? banyak nice wooooooo

bila lu mau angkat ?
:D

Red Mummy said...

kelajaan lua talak bagi wa angkat lorrr pasal wa mukan olang kaya moleh tukar2 hp setiap mulan laaaa

wa bekhen sama lu kang...

Sa-Yu-Ri said...

hahaha..ader da yg korang cakap kan nie....pening gue....

Harajuku PearL said...

i'm not looking at the handphones...I'm sTARING at the TEAPOTS!!!!!!...drool drool drool...


Pearl

azrid said...

tak sabo nak bukak posa ngan belah aku jgk..
I'm the 2nd fr 10..

Red Mummy said...

nan itu olang cina cakap malayu lorrr

pearl..oh i know yr hobby, my sis in law ada byk gila set tpots, itu yg display, yang lam cabinet pun melambak, forgot to snap 4 u..

kak linda nnt balik la kl since ayah x sihat lg kan..ko raya pun kat sini nnt kan..

Zana S said...

sonok tol buka reramai. rindu nyer nak buka ramai2 gitu...(mungkin hy dlm mimpi... huhu)