Thursday, September 13, 2007

The Last Coffee...


I wanted to get my coffee just b4 we face our fasting month..ketagih tol.






girls - last drink b4 i get my puasa?



one email sent to these 2 girls, totally forgot to snap their shoes. of cos they said yes since dema been complaining too hard to get me out for drink or lunch.



ye ke? apa yg aku bz kan sgt ek?



cant remember... ntah.



the 2 girls, are pure chinese, they love to be wt me, and i love to be wt them just that, masing2 bz. even we are in the same dept, it s very hard to see them in the office.





when is yr pms red?


y?


we will be the lunch provider..so u can eat quietly in the room.



hahahahahahaha...



i wud prefer to keep on fasting even i m on my red flag, i call it 'force diet'.


Thank you girls for the offer but i hv to pass it this year.

** arini aku nak buat sambal sotong / sotong msk kunyit...Ibuku kompem supplies 2,3 lauk






9 comments:

Lily.Lulu. said...

emmm .. lazat bab sotoong tuh :D
nak jugak !!!

mad redo1 said...

tengok sorang tuh cam ada iras2 fozalin lak dalam foto pertama ituk... hehehe...

Lestat said...

pagi tadi aku siap bertambah nasik..hahaha.selera sungguh.

azrid said...

arini nak masak paprik udang + sup ayam...
ibuku konpem tak supply lauk..
coz dia bukak pose kat IJN..waaaa

Red Mummy said...

amboi stat tak hengat tayang tunang tuh!!! x selera la sahur2 mkn nasi ni so akak mkn pun secoit jer..

ni pun til rasa kenyang je lagi..


si lily ni org suh tido degil tau..

bang mad, x kisahla dia seiras ke idak tp ko tau kan fozalin tu bini org?

hik..

Red Mummy said...

kak linda

suh le mamat tu masak lak..x kan tau makan jer

RedWGG said...

sambal sotong...???

ala..lapo lak..
akak..kita pose separuh ari leh tak?
kita tak sahur ler..
hehehe...

ReDbLoOdSnOw said...

sambal sotong...whoaaa!!! may payberot lah kak red..yummm yummm.

eh, anyway...z nk dah add kak red inside my blogger list taw..hukhukhuk..batok arr kiter :(

mad redo1 said...

takkan le aku tak tahu lagi dia tuh bini orang... dah siap war2 kan lagik adventur dia ngan mr teddy nyer itu... haruskah aku makan selipar?

hehehe...