Wednesday, September 26, 2007

Turning Red...

i turn to red lady today. my fav colour.
had a meeting at one of the rebung's office.
aku nak amik cuti sekeghat haghi one of these days, tapi nak anto leave form pun takut.



2 stgh jam aku dok lam mtg room, at the ujung2 tu je baru aku cam bernapas a bit.

i wanna go shopping lah, itu je therapy yang bagus bila kepala ngah sesak barat ngan keje.

Have i told you that i got another invite of buka puasa again today? Not in the hotel but at least, the thought yang kita count. Hopefully this time sirman can join, i m so lazy to drive.




8 comments:

Lestat said...

Yeke terapi tu menjadi..ngeh..ngeh..ngeh.

mad.redo1 said...

rezeki murah nampaknya... kantoi le nak kurus badan dengan posa... hehehe...

Unknown said...

Wah... first one to comment... Red Mummy... I nak vote (that the hottest mommy thing) but kena sign up. Tak ada masa sekang... lenkali ek... my money is on you gal... esok lusa la... ni penat buka posa... shopping apa tadi?

MOLY said...

shopping ye ?? saya stuju. saya kena ikut sekali kan ??? kan kan ??

hik hik ~

Unknown said...

akak, dengan ini saya dengan rasminya menjemput akak berbuka puasa kat hotel marriot moscow besok malam or lusa.. jemput la datang... bole bawak anak2 skali.. kalau nak tapau pon saya bole bayarkan skali..

Anonymous said...

minggu lepas syam dan kengkawan bukak puasa kat seoul bugogy, plaza pantai, bila tgk resit 8ratus lebih dia cas..hm rasa cam tak berbaloi la plak bebuka kat sana, betul kata mufti tu..dah la air sirap je.. :(

so kalau ade org ajak..pegi jela

Red Mummy said...

lestat -- oo ko le yg kata terapi ku x menjadi kan?

alah bang mad...sekali sekala..org banjer maaa


kak OD - muahssssss!!!


ly - ko nnt cucuk ngan tanduk 2 camne tu??

nan - flight to moscow sold out...taun depan la ye..

syam - bayo sendiri mmg nyesal, cuba kalo org banjer..ada nak kesal?

hiks

Anonymous said...

wowowwoo..kak..merah menyala