Monday, September 24, 2007

SOrry morry...



la ni aku tersangatlah kesuntukan masa. aku cuba nak balik sharp at 430 but selalu je bontot ni tertahan2 dok lg buat tu ini. ada lagi 20% of my tasks yg dok bertunda tundi.


kan aku dah ckp busy camne pun, aku tetap gak nak cuba balik masak for buka puasa ni. at the end 530 br aku dpt callo.


aku sempat goreng cencaru (kita panggil dia ikan jacket tp aku tetap suka ikan ni dr dulu sampai la skang, sedap per)...n buat bayam rebus, my fav. itu je yg sempat aku buat.


bila dah siap, aku tgk ada 15min lg nak masuk buka. sotong mmg tak dan la nak siang..so aku basuh ikan bilis, goreng buat sambal. gambo sambal ikan bilis x sempat nak ngamik memandangkan aku dah x ckp kaki tangan.


tak tau lah sok lusa tulat langkat...



oh sok x rough sgt, aku leh balik lbt sambung keje since sirman is gonna be busy whole day. sipolan dan sipolan nak banjer akak merah makan mcd kan? insyallah...


itu pun bergantung pada my dating date wt someone. We need to go somewhere, dah been planned but he probably has to go to meet some prisoners pulak.


I just finished checking abang's homework and spelling. Dia leh melepak sakan sok pasai tomorrow ialah Hari Tanglung, sekolah katup (Yes!!!) dia x lonjak sgt tp aku yg melonjakkkkkkkkk!!!


saya dengan ini memohon maaf juga kalo comments anda tidak saya jawab di setiap entry, i m too overloaded, to go to that stage, i ve to workhard a bit lah. and i can see that my workload is getting sebakul dan bertambah bakul....not complaining but just telling u so that kowang paham lah situasiku ini.




apart of that, kalau biasa 4,5 entries per day, kot2 terjadi 2,3 entries jer tu paham2 la jugak ye. sirman tu kalo x busy bolehlah dia remote kan.



kalo kowang nak buang masa, meh lah vote lagi...





9 comments:

Ziana said...

kan best kalau opis saya pon katup!
sure sy pon melonjakkkk gak!
:)

McD?
aduhhh...dr smalam terliur ayam goreng McD..
camno tuh?

baik nye hati si polan itu..
xmo banje saye ke?

:)

Red Mummy said...

bukan sipolan tu ngko ke?

ngan budak sorang lg tu

Anonymous said...

akk nape x lh vote ni..plzzz help me..

MOLY said...

saya nak jugak opis ni katup. lingkup pun x pe. ahahahaha ...

masalahnya opis nih siang hari mmg saya x jejak. malam2 buta baru nak jejak.

nasib baik lah ada mekdi 24 jam dekat sini. x ke sedap kalo dapat makan time2 lapo nih ???

wallaweh .. kecur air liur beb !! :P

lagi kecur kalau dapat makan nasi, ikan masin @ ikan goreng, kuah pedas ngan sambal belacan. nyam nyam ..


selamat tidooooo .. khrohhh khrohhh

mad redo1 said...

hehehe... makan McD... huuuu...

Qaseh Bidadari said...

comelnyer anak kak red...2 org je ker??

Ziana said...

hahahha...

owhh..saya ek??
bleh bleh...
:)

si polan lg satu tuh amne tah..
si kelawar tuh..
org tedo..dia berjaga...
:)

what everr said...

kak
apakah aksi anak akak laku kan itu..hehe...

Anonymous said...

pyjama gegirl heavenly santekkk!!!!