Wednesday, September 26, 2007

Break fast at SUDU...





hello!

My name is Kak Red @ Red Mummy. I waswearing purple yesterday.

I know. I remember my comments pasal betapa berbazirnya berbuka puasa di hotel. U can read my comments
in this Berita Harian's link. Saya setuju wt the Mufti.



But I got an invite from my business associate for buka puasa at Hilton, just 3 of us plus sirman.



Sirman was not able to attend due to work, so bininya pi sorang...to meet the business associate.


i m so full...

i didnt snap lots of photos



I told the BH's reporter that i m gonna go makan at one of the hotel, he wanted to know the hotel's name, pasai dia nak suh PR hotel tu halau aku.

wahahahhahaha....

Fairuz the reporter gotta know the venue only after aku dah kenyang n while on the road back home. Hiks!



the last kopek's one

the icecream yummy2...dah nak abih br ingat nak amik gambo


my favourites!!! 2 piggan mak merah telan


Yes! the red diva yang dok kata makan kat hotel amat membazir, terpaksa gak makan coz dipaksa oleh my business associate.


after 50% discount, coz the business associate is a member to Hilton


it s not me yg paid the bill, but kalo aku yg bayo, aku x bawak korang mkn kat sini, i can get 1 pair of shoes for that amount.




Bukan je dapat 50% disc, but we can choose any of the main course, tapau n makan buat sahur. yes...i tapau the udang berisik gulai lemak + nasi ayam for sirman's sahur.

.

Now pls excuse me, i need to rush for an external meeting while sirman is doing the comments moderation.



Who wants to invite me for buka puasa? I m on!!!





11 comments:

EDDY PURNAMA said...

wah...now ramadhan buffet also got tapau for sahur ke...gile pandai dia org buat marketing...

anyway i dah link u in my blog...

ps- i so want 2 balik malaysia at berbuka with family!!!!!!!!!!

Anonymous said...

alamak..baru nak suoh kak red yang invite kiter buka..hehehe

TT said...

Didn't know Hilton ada membership. Meridien pernah dengar tapi Hilton belum dengar lagi.

Berapa dia bayar setahun - do you know?

Sa-Yu-Ri said...

kakred....skali skaler org bawak & u r nt paying for it...why nt right??hehehe....

Unknown said...

kak red..mcm pekerja watson la!
huhuhu..nk beli ubat batuk kak?

Red Mummy said...

eddy - nnt memalam kita link kan balik ye..

iefa - jgn berangan..aku sendiri soh org banjer hahhahahahha

abang TT - he paid RM550 per year, go la check it out. 50% disc tuhhh...ngan dpt one nite stay kat any of the hilton, and applicable to worldwide hilton..

and pastu kalo dah jd member, jgn lupa bwk aku pi makan ye..

yeap nan - i want ppl to treat me as well, asik aku je kena pau

over la ko ni over!

Anonymous said...

betoi.. membazir to eat at hotel.. but by invitation is dikecualikan lerr..
heh macam ku jua...
dan company invite satu family p berbuka.....so apa lagi..p je la

Anonymous said...

betul..kalo by invitation takpo...
aku company invite satu family..
aku p...

Zana S said...

sapo pulak la nak invite aku pi buka kat luor nie ek?? hehhee...ngidam leh jadikan alasan tak kak?? wakakakaka

MOLY said...

kehadapan mak merah yang berada jauh nun di atas bukit sana ..

sebenarnya puan, saya penah juga la menginvite seseorang ini untuk berbuka puasa. oops, saya dan kawan saya yg invite. tapi seseorang itu agak sibuk setiap masa, maklumlah, diva katakan. ada saja acaranya ke sana ke sini. jadi, bagaimana ye dengan masalah saya ni puan ?? harap puan dapat membantu menyelesaikan masalah ini.

jasa baik dari pihak puan amatlah saya hargai.

sekian. wassalam.
:D

TT said...

Thanks Redmummy for the info. Hmmm memang berbaloi sebab satu bilik je dah > RM300. Some other hotels tak berbaloi sebab bilik murah.