Thursday, September 27, 2007

Visit Isetan...






i threw away my 1 month disposable lens. pahtuh aku lupa nak letak n rendam yang baru...


so sebab saya amat berhati2 dengan menjaga mata saya supaya tidak ada kecederaan dalaman, aku pi la opis ngan spek.

ada orang lam opis ni rupanya x tau aku ni spekie, till they saw me today.

hiks.


bapak nye besar card merah ko da!!!

tu kalo dah bagi, kalo pakwe ko carik lain, kesal la...mmg kesal!


the expensive kebaya nyonya at RM300 gitu..




wa - akak nye kebaya nyona beli kat melaka dulu lg cung wa dr yg nih kan?...

kan wa kan?









cantik kebaya pendek dema ni. i should close it up, x sompek la..takut! so anw, rege dia pun best gak RM400 to RM600 gitu. happy shopping.




pi window shopping pun therapy gak....


9 comments:

Anonymous said...

erkkk.. sentap nyer statement pasal card tu..
mmg jadi pada sy kak red..
huhuhu..
cedih cedih...

Sa-Yu-Ri said...

look sophisticated with contact lens....

baju kebaye tu byk lelong kat spore nie.... hehe

Sue said...

ari ari ko shopping ye kak? lenkali ajok lew adik mu ni...

Anonymous said...

haah, yg kat melaka lagi cantik, esp yg burung merak tuh, affordable lagi.

bila nak pakai kak oii?

MOLY said...

tu bukan shopping tuh kot .. beli kad raya untuk saye ke ???

hehehehe ..
:D

sungguh terharu ~

Red Mummy said...

anon - ya hampunnnnnnnnnnn!!!

ye le tu nan

aku x soping la, member aku soping aku tengok2 jer

wa...bila ek? special occasion je kot nnt..pas raya le tu

dah 3 taun aku stop bg kad raya ly

Harajuku PearL said...

ooohhhh kebaya...I lliikkee.! yes window shopping is definitely a good eye relaxation theraphy...haha

Pearl

azrid said...

window shopping
memang besttt
tapi sesuatu yg bf akak selalu nyer malas nak layan

sTrAwBeRrY sHorTcAkE said...

ari tu ade gi melaka, cari gak kebaya nyonya tu tapi hampeh! pls red tell me kat mane yerk nak cari? tq