Thursday, September 20, 2007

The Raya sales begins...

the handphone holders. u can find it out from the shop just depan isetan, main entrance. guess what colour that i pick?



some of the collections, bih kurang je ngan Eclipse s collections. but of course, Eclipse punya jahitan lagi halus and cantik, kalo setakat nak pakai sekali 2, can try this shop.




my new N70's holder.
The phone is trading away, but what the heck aku pi beli holder ni.



Hope the new phone can fix into this holder.







this was Abang's sandal for last raya. It s City brand from Isetan....



aku cukup x suka anak2 aku pakai kasut masa musim2 raya ni, ngan nak kuor masuk umah org byk kali.



Sandal or capal lagi senang.






I like this one, the new design for Abang's sandal. Wt brown and black colour. Daddy, should i just take the black? I dont think the father kisah pun, coz abang's mother has good taste than the father, right man?



nice red kan? x de size gegirl, abang leh pakai gak but cam x unisex je plak..



The price is RM59.90, it suits Abang. He loves blue and he loves barney too. But it s the last piece. I tot to get Ziana or Lily to hold it for me for trow's sales first memandangkan anak daras 2 org ni nak bersidai depan isetan pagi2 buta, but aku takut dema lupa and ada tangan lain yg dah kebas dulu.




I have to sacrify my 20% discount to get this jacket.

last piece, I grabbed, and pay. enaf said.

at the end....it s for my son.






the isetan hunter...

begins tomorrow.


24 comments:

MOLY said...

mak oo mak .. last piece jek ke ??
alahai .. asal x suh budak kat situ simpankan. esok konpem lagi murah.

tapi kasut merah tuh cantik. beg merah untuk hp pun cantik. (puji kena lebih, esok nak pau mak merah kat isetan)

hahahaha :))

Red Mummy said...

ziana

kita soping 2 jer lah

ko bwk budak ni balik ziana..

mana umah dia ye..anto le dia balik

MOLY said...

hahahahahahaha .. hahahahahha
hahahahahahaha .. hahahahahah

nak gelak nak gelak nak gelak
mak tak sayang anak mak nih ke
uwaaa ~

at the end .. it's for you anak kan ?? kekekkekeke :P

Red Mummy said...

mak encik

salah mak ni...saya muda lagi, anak saya pun 2 jer.

cuba pi umah ujung kot ada mak mak encik ye

korang tlg tunjuk jalan anak oghang niii

Ziana said...

hahahahaha....

kak red..
kite 2 jek aaaa...

bawak dak nih sume dia nak paw..
hehehehe

seksok tgk....dia yg x benti2 sign kat kaunter tuh..
:P

haaaa...apesal x soh salegirl tuh simpan?? we all slalu wat cenggitu..
hehheehe
soh simpan....esok time sale amik..
:)
kak red...take note..tips tuh! SOH SALESGIRL SIMPAN...

hehehe

Red Mummy said...

ko hengat aku ni baru pestime sopping ke oi?

ko tau x aku ni queen of shopping kat beijing lu??

aku dah suh simpan la tp x leh budak tu shift ptg

nnt mlm nak kira stock

pastu nnt pagi kang budak br msk tgk stock x ckp

x paham gak aku aku bekhen kang

ko pi tido...

pi tidooooooooooo

MOLY said...

ape kes tido ??? hari masih siang. keje beb keje ..

pekerja cemerlang nih
:D

hehehe ..

Miss Nazla said...

henpon holder yg kaler gold tu cm menawan je

Sa-Yu-Ri said...

cantik the red hp holder....tapi try la color lain kakred...waduh....giler bangat kakred dgn merah eh...hehehe....

mad redo1 said...

semoga berbahagialah korang sumer shopping mopping... mad redo1 dah selesai dengan shoppingnya...

Anonymous said...

seronoknya dah start nak shopping.

saya masih mecari mood yang tak kunjung tiba,

dan duit yang tak jatuh ke riba lagi.

aisey

Anonymous said...

kak red nak order tempat hp tu utk saya bleh..cantik laa holder colour merah tue...

Anonymous said...

pg isetan td..x jumpa pun lily dan ziana....tgk2 gak kat MNG tp takde..he.he

Anonymous said...

haah la anon...i pun pegi tak nampak pun they ols..maybe kat Zara atau Total Woman kot...hehehe...u tak pi ke Red?? tak ramai org pun pagi tadik..

Laura Ashley

JajaPLuG said...

kak red... ari ni saya g serang isetan after ofis hour.. heheh ngn kezen... rase2 jumpa tak kak red kat sana??? mesti tak jumpa kan :(

sbb kak red kena balik masak... singgah uma buka posa leh???

hehhehehe

Red Mummy said...

yang kowang 2 Anon ni pehal??

bulan2 puasa nak indirectly hurt sakit ati orang ni pesal??

budak2 tu takde dosa...budak dua org tu sama cam nurin x de dosa ngan ko

tp ko pangai bangsat nak mengata2 budak2 tu pehal? korang nak jd cam pembunuh nurin tu gak ke? pangai x melambangkan bangsa dan agama langsung!!

Anonymous said...

alamak...tak shopping apa pun lagi...cedihh...

Jelly said...

lalats ke tu? lalats jeles ekkk...

Azurah Anuar said...

haha

laser lagik la kakred.

mengata orang busuk hati betul diorang anon tuh

JajaPLuG said...

huh.. tetiba jadi sedey lak...

yela.. lepas posting saya je.. tetiba kak red naik hantu.. ingat sound kat saya.. :(


jgn marah kak red... jom g shoping nak?? :D hehehhe

MOLY said...

to 2 anon ..

r u jelous of me ?
r u jelous of ziana ?

if yes, then kesian la kan
what to do

senang citer, i dare u jumpa i, ziana and kak red. ada brani ????
nak jugak aku tengok kehebatan ko .. hebat x hebat la kan ??

anyway .. aku gi shopping kat LV tadi, singgah isetan pun sebab teman kak red shopping almost 1k.

ko beli ape kat isetan? seluar dalam jek ke? atau takat window shopping je?? yelah, tak mampu nak beli ape2 tadi kan. poor yu.

anyway, selamat berbuka puasa. dont be jelous of us ok!!

daaaaaaa darling!!

Red Mummy said...

bayang2..bukan kat ko. kat anon 2 tu ha dok kutuk adik2 aku pekes??

akak dah soping sakan td, x larat dah aku. dah bengkok dah..

ly pasni ko kena ban x leh soping ngan akak, sirman dah sound. kowang dok suh aku amik tu amik nih jer kan...

Ziana said...

anon anon..
apo laaa ko 2 org nih anon...
jeles ke ape?
lantak ko laa anon..

yg penting aku..lily and kakred shopping sakan!
riban2 habis!

ko ado?

hehehe...

kakred...shopping ngan sy leh kan? :)

MOLY said...

sirman mane boleh ban photographer kesayangan red's family.

mane akak leh dapat photog yg sanggup amik gambo time shopping dengan selambernya snap sana snap sini sambil dok hangkut segala macam baju yang mem beso dia amik itu dan amik ini. hehehehehe ..

len kali kite gi shopping ajak sirman ye. jangan mare bang !!

kalo tadi sirman ikot pun mesti dia x larat ler :D patah kaki dia.