Saturday, September 22, 2007

Cupcakes, Simcard and Bloggers...





met Ween for the first time ever. Been my blogging buddy for so long.


I hv lots of bloggers frens, u see. so janganlah nak buat sakat2 ati orang ke, tease2 org ke, wt some bad comments or so on.... Be nice cakap memolek x leh ke? awat lagu nak sakit sakat ati org? org x dak dosa ngan kamu, awat kamu buat lagu tu?


kang aku samakan kowang yg jahat komens tu ngan yang bunuh arwah Nurin tu lagi....







she dropped by for a while wt her 2 little girls, depan tower 2, banyak la ko nye diva suka2 parking depan klcc tu..



Aku ngah sibuk terkangkang kat opis, tersangat busy, ngan x de appointment, ngan x de salam, gedegang ..



oi kak red, turun aku dah nak sampai klcc, cepat turun



suka2 ko je kan datang main terjah, terpaksa aku mencicit turun kejap



jeles budak opis aku tgk cupcakes ko ween....alangkan puasa, kalo idak, aku bwk balik kotak kosong je gamaknya...









Sedap tau cupcakes ween!!


Kowang x order2 lagi ke kat dia? she can deliver the cupcakes to you, kalo jejauh luar kl tu aku x tau lak ye, korang deal sendiri ngan this businesswoman.


Terima kasih sekalung budi, nanti i bagi anak2 u duit raya, u buatlah open house yer... i anto my fans datang umah u. coz i x buat open house.


hiks.


it was a crazy shopping day, sungguh sangat gila, i will blog bout it soon. Sungguh gila! till sirman gave me big warning!!!



hahahahhahaha....

4 comments:

MOLY said...

mak .. next shopping bile ?? untuk mak pulak kan ?? ngan anak mak nih ..


hehehehe :D

lebiu mak !!
:*

Ziana said...

hehehehe...

mak tiri ko ke ly?
hahahaha.......

mmg crazy!!
BIG warning?
takut tuhhhhhhhhhhhhh

:P

Miss Nazla said...

aaa cupcakes nye sungguh menawan.


kak, kat previous entry psl abg tak makan telor tu teringat kat abg saya. dia tak makan nasik. mase kecik2 mak tipu kata nasi impit tu bukan nasik. hahaha

ween said...

mmmmm alahaiiii nyesal tak ikot.. kalau tak boleh tumpang bakul!!

sedappppp ke cupcakes tuuu???