Wednesday, September 05, 2007

Ms Bunga wt the Red Dragon


she is the birthday girl, so sweet kan awek bighu ni? Boys, she is a mother and a wife, so shuh shuh...!




1 pc of arzu tudung wt kenji's brooch, from my team to her...She is so happy! katanya dia jarang dapat hadiah... Glad that u like it dear, Happy Bday Ms Bunga!!!





and again today, bawah panas mentari, ada lagi informer yang datang bawak khabar berita.



-

-

-

-

-

-

-

-

-

-






manyak la ko nye informer!!!







my lunch wt one of my reader and blogger's buddy, he treated me the Catch of The Day, my usual menu at Dome.




kasut dia lupa la brand apa, tapi rege lam RM500 - tol ke red dragon? memandangkan mak merah hanya ditugaskan utk post gambo, and cerita ceriti lam blog dia, so korang
pi serang blog dia!!



13 comments:

Anonymous said...

Okey

Aku akan serang blog dia seperti yang redmum sarankan.

Tapi bentuk serangan macam ni

Anonymous said...

so merah here!

MOLY said...

ngehh ngehhh .....
:))

jom serangggggggggggggggggg!!

Anonymous said...

eeee. akak, kita dah tengok dah gambar lalatz langau betina tu. takut lah tengok gambar dia peluk laki ni, peluk laki tu. Emmm, mak dia tak marah ke dia buat gitu.

emmm, takut lah.isk isk isk, nasib baik bukan orang lain, kalau orang lain punya blog lah, sure dorang dah post gambar pompuan tu kat dalam blog kan.

ee takut lah cami

Adi Osman said...

eh eh...

sinagamerah pun ada dalam blog kau kak?

huhuhu....kak joyah dah takde...yeeeehaaaaa

Rush Murad said...

kak red.... apa si nazim tu buat dgn u kat situ???? dia ker informer itewwwww???? hehehehehheee.... i call u later ler ek..... apa pun, ikan terubuk masin belum sampai hari ni....tak payah ler nak mengorder.... :O

Sa-Yu-Ri said...

kakred, nan nyer BDAY coming!!! 5TH OCT TAU....tolong la jgn luper....nan pon nak hadiah eh....raye turun mesti kasi tau.hahahahaha i want PRESENT TOOOOO
** tak tau malu aku ni....**

equilibrium_space said...

eh, takkan harga kasut jek???errrr..bape harga stokin red dragon tu? cam dah lam jek x basuh!
ngeh!

Sinagamerah said...

Kak nak tumpang balas komen derang ek...

adrenaline : babe, birthday kita sama arr...nanti bley le kita selebet sesama

Rush : weiii....org johor,nanti kita kat johor rembak sesama k. jumpa time raya

equilibrium : hampeh ko! tapi kan cuba ko tengok kaki Kak Red, macam tak betul jek dia shave kan? cam gerutu skek..muahahahhahah

Azurah Anuar said...

aku dah tinggal komen, tapi rasanya aku tak sempat submit.

bengong tul.

aku cuma nak cerita yang aku ada skirt macam kakred pakai tuh.

apa jelir2 lidah kakred?

ko ingat cantik ke jelir2 lidah camtuh.

ehehe

Red Mummy said...

wa - tu jelir manja

ko nak tengok jelir utk XX

x sanggup ko ngk kang..

Anonymous said...

kak red, i know that guy! if betul la hes the right nazim, omg! kat sini saya bleh jumpa dia. kat blog kak red! tlg sampaikan salam saya pada dia ye :P katakan jr dia kat usm :P

~anna~

Red Mummy said...

jadi jejak kasih le pulak blog aku kan..

x lama lagi aku nak buat column 'Jejak Kasih'

mesti banyak permintaan ....