Monday, September 17, 2007

Her fav...


punya khusyuk dia makan kerang rebus ni sampai baring2...




kerang rebus ni antara dishes yg aku sempat masak for buka puasa tadi...aku tau dia suka kerang, tp ni pestime aku buat lepas dia belasah kat umah neneknya many times.



punya byk aku rebus, aku merasa makan seketoi jer, sirman 2 ketoi, abang x minat lsg. and dia makan sekali hadap.


yey dah abih!!!

2,3 bulan sekali bolehlah aku rebuskan...nak selalu x leh le nak..gatal makan kerang ni...satu2nya anakku yang sukakan seafood, sotong prawns sume fav dia...


cant remember masa ngandungkan dia, aku gilakan seafood ke idak...gamaknye le kot.



18 comments:

Ziana said...

alamak kakred...
sy kurenggg laaa seafood...
xleh geng gegeirl :)

Sue said...

wahaaaaa.....i loikeeee!!!! cayalah gegirl!!!

Orked said...

dgn penapis2 ko bagi anak ko ye kak?

issshhh...isshhhh....

* bln posa pun kalo aku nk panggg je...tak kira wei...kan dah kena sedas!

Red Mummy said...

mls aku nak tuko, pakai je penapis tu hahahahahaha

kalo weekend mbe aku rajin la pasai ada helper gitu kan

x de helper during wkdays, pakai sajorrrrrrrrrrrr

Elle Syeila said...

wah terliur macam nie! cayalah gegirl nie, bkn main lagi ko makan kerang yea, siput sedut tak makan ke?

Red Mummy said...

untie alieys

gegirl suka siput sedut tp mummy kene sedutkan coz gegirl x pandai seduttttttttttttttttttttttttttttttttt..

MOLY said...

gegirl, auntie lily nak join jugak. nnt ckp mummy, suh dia buat kerang rebus lagi, nnt kalau dah siap, call auntie, auntie terus pecut datang sane

hehehehe .. boleh kan mummy kan ??? :D

mad redo1 said...

lenkali bley bawak makan kerang dengan mad redo1 kat gombak hari tuh... besshhh...

Narsha J. Fedders said...

Wahhh. Terrer nyer.

Mcm same gitu kan.

Gegirl suka seafood, me too!
Gegirl lefty, me too!

Lol.

Anonymous said...

alahai...comeynya anak mummy mkn kerang..baguih..baguih blh + drh.

Anonymous said...

mummy nye mmg pandai sedut..kan..kan..-wan

Anonymous said...

comelnye gegirl ni..geram tul tgk dia....smpi habis tuh dia makan..mcm x caya je...-wan

echah_syed said...

kerangggg?sedappnyer tue..pandai gegirl buka kulit kerang..ni fav combi n famili..kalo blk kg berabis mkn kerang cm kebulur jer.kt sabah x de kerang bah!

Anonymous said...

kak reddd....kerang ni actually not so good...sikit2 ok kak red..sbb bende yg dok dlm lumpur ni senang utk kita dpt heart problem...kanser hati, hepatitis...just to remind you & family...Take care..

DiaHarris said...

hahaha.. chumel jer dia... jom kita melantak kerang jom!!

Zana S said...

adoiii... kerang??? pandai gegirl mkn tapi sikidal sorg ini tak reti mkn kerang. hehe...

Redbloodsnow said...

tomeynyerrr gegirl mam smbil baring2 tuh. rs nk cubet2 jek pp die..huhuhu..

kak red, z x leh mam kerang byk2 mcm si gegirl tuh. karang mulut bengkang, x cun lg z kang...hikhikhik..

Anonymous said...

ihahahaah leh sy geng ngn gegirl.. suka seafd sesgt..walaupun nti gatal2,dulik ape..huhhuhu.. =p