Thursday, September 13, 2007

The Break...






nice shoes that BabyG has! from US.



i need to do the spring cleaning. I need to start pack up. I need to give and throw away some of it.

malasnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..........





the red diva dok terperuk ceruk dapor, semua disiangnya utk 4 days straight, weekend leh sambung lg...

13 comments:

mad redo1 said...

sebenonya mad redo1 nih boleh makan apa sajek untuk sahur, sejak ada linda baru dia rajin bangun untuk sahur... kalu tidak dia buat dono je...

Red Mummy said...

tp pg td kak linda ckp ko leh makan ayam jer

mende lain x makan

ha camne tu?

x caya ko pi cek blog bini ko

Zana Sadri said...

byk gak brg tuu...buat masa mengantuk la kak. hehe..:D

RedWGG said...

nak wat cleaning??
yg ader tumit ala 4 inci tuh..
ada bunga2 cinthe tuh..
huluq kat sini leh?

:-D

Ziana said...

alahai..rajinnye kopek bawang..

heheheh

mad redo1 said...

itu dalam keadaan aku boleh memilih lauk apa aku ndak, kalu takde ayam makan nasi dengan kicap saje pun jadik... hehehe... kalu pedas kemungkinan besar aku tolak gak ah...

ReDbLoOdSnOw said...

kak red!!!! lawo bebenor arrrrr kasut tuh..meh lelong kat z. kak red ade byk kasut lg maaa..ekekekeke..

mikaounik said...

uiks kasut mau buang ??
explaian skit kak red ooooii

Jie said...

kak red...aku lum beli kasut raya lagi ni...tp kan..kalo mcm pesen ko...tak gheti lor nk pakai...!


erk...tu ke bawang yg ko kopek semlm tu..ingat ke patlima kilo...ngeh..ngeh...:P

Red Mummy said...

kak jie, ko ingat aku buat kenduri kawin?

aku bocor rahsia kita anyam ketupat kang kak oi...hahahahahah

takut takuttt

Lily.Lulu. said...

mummy, kasot tuh untuk adik mummy nih ke ?? oops ~ x muat.

kaki mummy saya size 5 yeh puan puan. kaki saya size 7.

nota kaki: congrats !!! menunggu masa jek kan :D

Equilibrium said...

gigih akak ni kan..bulan pose makan bawang merah bawang puteh jek...tanpa nasik tanpa petai tanpa lauk pauk tanpa sayur...sedap ke kak?

tu ke rahsia jaga badan? mkn bawang dibulan pose???


MUAHHAHAAHAHHAHHAHAHHAHAHA....
(gelak gaya setan dlm penjara)

Hatta Dolmat said...

dah kku letakkan ayam serama trpanak di tepian telinga,... tetapi tidak sedar juga!!!

ayam ini sah2 tak di bri mkan, man nak berkokok untuk kejutkan i bangun sahur... tuh yg gelap jer rumah...



anyway blog fiebie cite pasal ayam... anak ayam ada... hurm anak ikan pun menarik gak!

sedap benar masak aper tuh???


bau sampai ke umah nih..