Friday, September 14, 2007

Oh! I lost my contacts....


i hve one funny story today. and gelaklah kowang....

baru kena few months ago, my contact lists gone hilang lebur kena virus tangan gatal manusia my ICU ppl.

and baru gelakkan vernon mrmanager yang mengalami masalah yang sama...

so again this morning, ngah sibuk prepare sahur, aku pasan my phone kong kalikong..

make the story short - i ve to send the phone to the nokia center this morning. and u know what s the good news? i forgot to put the back up on my contacts and i lost everything now!!

hahahahahaha....very funny! jangan gelak pelan2....!!


those yang selalu bersms 2 wt me, ber calling2 wt me - u know what u need to do, drop me yr NO!! and biasa2kanlah dengan sms ku 'hi whos this? i lost my contacts'...


bad day lar...!



** taking a short break, so headache wt work!


**I blame sirman and my nokia service provider lilylulu, both of u should hv reminded me to do the back up, u both are the one yang godek and terers on that phone.


**it s my blog, sukatik aku la kan nak blame sapa ngeh ngeh ngeh..!


10 comments:

Zana S said...

adoi kak... lagi sekalik?? (sib bek tak masuk list ppl kena blame.. ekekekeke)

mIzzb3rrY said...

saya slaloo jerk blame org lain kalo paper jadik..ahaha..sungguh luar biasa perangai ku nih..saba eh kak red..saba separuh dr iman..:p

Rush Murad said...

happy weekend ler RedMom, hari tu tak sempat nak jumpa kat KL....busyyyyyyy.........

Miss Nazla said...

saba kak red. anyway sahur bersama 100k tu buleh dijoin oleh org len? huhuh

CLEO said...

bawak bertenang kak merahhh.. time2 posa ni kena control marah even tho rasa mcm nak maki je semua org hahaha

Orked said...

sekali lagi?

kali ni ko dah kalis peluru kan..ye la..kata org kalo dah jadi berkali2 , kita dah alah.....:p

MOLY said...

your welkam kerana di berikan blame itu. gagagagagaga ~

nnt kite ajo ler !! x pon sirman pun leh ajo kan. and i will provide u something too regarding your phone backup. adik mu nih pung x pakai benda alah tuh. adik mu nih old style, sume contact update dalam excel sheet. huhuhu~ i know my mummy x suke benda yang remeh temeh.

this weekend jom la sahur. i owe sirman u know ... sian dia menangis hari nih kena bukak pose kat opis.

:P

Hasbullah Pit said...

selain nombor aku,aku dah contribute 1 nombor.

sian dia menangis hari nih kena bukak pose kat opis.


Aku rindu saat2 manis berbuka kat opis dulu2, & berbuka kat stn.

Ziana said...

erkk lily...
menatang simcard backup tuh awak ade lg?

if xde ..kite ade...
bg kat kak red...

rasenye benda tuh leh membantu...

Hasbullah Pit said...

Aku pun backup phonebook aku tadi, takut kejadian berulang.

Anyway aku ada lagi simpan data sebelum migrate ke k800i.

so akalau hilang, takde la hilang semua, past 6 month je hilang