Sunday, September 16, 2007

The lovely Saturday...


aku x suka pi bazar ramadhan. mahal pun ye...and saya bukanlah pemakan sgt. as i said again, sirman yg suka lepak carik juadah kat sini. but today, kena pi coz nak bwk buah tgn for my in laws.

abang is fasting, tapi dia lupa dia fasting and he makan minum thari tadi...aisey..



while on d way to my inlaw's hse, aku snap gambo pakcik ni ngah sms while driving.
bad attitude!!!

dia nampak je aku snap gambo dia, cepat2 dia katup hp dia, he knows this will be the evidence in the blog

i got u!!!

no need to remind him, b4 kuor umah kena bwk buku nih.

n half way je dia buat spelling bila mata pun dah lalok nak tido..




gegirl x dpt main ngan abang pasai abang bz, so she layan her ribena

and the husband balas dendam snapping the red diva's photo yang ngah tido, berpakat ngan gegirl tu!

the red diva had to cover the face pasai wpun ada tinted, still silau gak cahaya mentari. enough said ye.





18 comments:

Miss Nazla said...

tak suke gak p pasar ramadhan. sesak ngan org. tp tetiap tahun tu la keje daku appointed by mem besa dirumah

Red Mummy said...

sesak ngan org x pe..

yg pening nak carik parking satu hal

ngan mahal nye tu pun satu hal gak

Miss Nazla said...

sume pun mahal. ingat zaman kecik2 dulu roti john baru 1.50. skang suda 3 hengget.

Anonymous said...

apa kess tinted tapi silau lagik?

kete kita pun tak silau tau...

hehehe

Red Mummy said...

ye itulah ucapan puan yang berhormat kepada rakyat nya yang tidak sekayanya... ibu wawa saya puteri lilin.

enie said...

Babe, pasal tak roger gi klg. Boleh gi kena kopi lepas buka semalam....

Red Mummy said...

nak roger apa nya, i kena 'puting beliung bulan mengambang' pas makan terus dok bilik mak mertua collapes x hengat till sirman kejut ajak balik...

poor me...

enie said...

hehehehe.....lepas geram lah tu...next time kalau gi klg roger-rogerlah ...

MOLY said...

saya nak beli kebab, roti john, ayam percik, air tebu, air asam boi.

kirim ye kak, pastu tolong hantar kat rumah saya.

mekasih. sayang akak :D

Red Mummy said...

ko makan utk ko ke utk org belaan ly?

Azurah Anuar said...

hahah.

ly makan baik2 ly.

aku pun naik takut kot2 benda lain yg makan dengan kau.

kakred, matahari kat melaka tak sama matahari kat kl nuuu..

sd. said...

selimut pun merah ke?
wallawey!

Ziana said...

hahahaha
akak x kenai lily lg ke?
perot stokin..

kaki mkn..
kaki tedo

hahaha
opss...sorry deknon!

F. said...

Uits Kak red. jangan la dero Abang baca dalam kete yang tengah bergerak. Tau tak poning bile baco dlm keto! Serious kak red... Duh.

azrid said...

tak suka gak pg pasar ramadan..
banyak benda depa recycle...
kalo simpan 4 sahur..dah bbuih2...

Harajuku PearL said...

i share your sentiments K.Red. I love Ramadhan Bazaar for the mood but the carik parking ...boleh cry lah..

Pearl

Ceera said...

saya pun tak suka gi bazaar ramadhan, rimas ghilas... tapi hari tu tersesat gaks, hehehe... kempunan nak makan ayam percik, =P

Zana S said...

Saya suka pegi pasar ramadhan tapi suka beli kueh dan air sahaja. klau lauk mmg ampeh la.

sonok tgk gelagat org. tapi parking mmg haruuuuu...