Friday, November 02, 2007

Rombongan ke Pasar Malam...

aku balik sharp. 530 dah cabut.

pastu aku pikir, asik dinner kat umah mak jer. makin berbuntal2 badan aku. aku singkap tudung saji mak, wuii..asam pedas ko!!

dalam ati nak pi psr mlm, aku bedal sepinggan nasi lauk itu sebelum bwk perut kenyangku ke psr mlm...

pastu aku nampak mee ni, teringat aku kat zaimah viruspadu ada buat mee basah. sedapnya lak. aku amik bungkus satu.




actually, thinking to bwk dema pi mcd, tp jalan jem hala ke cheras tu. nak bwk pi kfc near stadium cheras, alah q pun panjang. dahlah aku x suka q.


so BTR ada psr malam, aku heret beret bwk budak2 ni lintas jalan carik sapedek.



each one of them dapat keropok sorang 2 inggit.

pastu bila sampai VA, dema kenyang2 makan keropok aku join lagi sekaki. and mee ku yang berbungkus masih belum berusik. aisay...!


itulah hari ini dalam sejarah bila aku x penah pi pasar malam tanpa suamiku, tapi aku pecah record demi anak2.


Can do lah.



10 comments:

what everr said...

syabaaaasss beti..pecah gak rekod itu...


so apa kesudahan mee tu kak..
bagi cik tong kerrrr

Qaseh Bidadari said...

kak red,terngin plaks nak mkn mee grg basah..nampak mcm sedap jer...

Ziana said...

alaahai kak..
teringin nye mkn kopok!

tgk gegirl pegang kopok..mcm sedap jek...

mane nak dapat ek? pi psr malam pon sethn x sekali..
:(

Ceera said...

lama dah saya tak pergi pasar malam, sebab kat umah saya tu, kat pasar malam ramai ghila orang indon, tak suka tak suka...

MOLY said...

you can do it bebeh !!
go go mak rangers !!


hehehe :D

Zana S said...

takmo ke??? meh beri ke saya.. saya sudi menghangat dan makan kan utk kak red :D

Anonymous said...

my fav lo... bila mummy nk masak kn utk sy nie..teringn nk mkn masakn mummy..eheheheh

ita.itu said...

suka tul ngk gegirl nih..cute miut

viruspadu said...

sy punya mee goreng basah lg sedap tau... hehehehe

dbab said...

:(..i miss my weekly routine..trip to pasar malam..HuWAAAAAAaaa!!tgk pics kak red jadilah buat lepas rindu :)