Wednesday, August 29, 2007

Bersama Mak Merah...


Bersama Mak Merah diujudkan utk membantu rakan2 bloggers or non bloggers yang ingin meluahkan rasa hati, tetapi tiada tempat utk dituju.

To have a trust is not ez, I m a secret keeper and collector but I encourage you to use your other alternate's email to email me at alompakagogo@yahoo.com utk menyampaikan luahan hati anda.

Contoh luahan boleh dalam bentuk hanya satu ayat spt:

Mak Merah - saya rasa berdosa, saya curi duit abah saya malam tadi.

Pun boleh juga begitu.

or

Mak Merah - saya curang dengan isteri saya, saya lebih menyintai wanita itu darinya, saya perlukan pendapat Mak Merah

or

Mak Merah - aku x suka lah ngan kaler merah ko ni, boleh x ko tuko kaler lain.

atau apa sahaja luahan dalam bentu satu ayat, 18 ribu patah perkataan mahupun dalam bentuk email bergambar.

Tugas Mak Merah hanya mempublishkan email tersebut pada hari setiap hari Rabu. Kalau ada 10 orang yang hantar, maka 10 jenis masalah akan dipublishkan pada hari Rabu. Korang paham tak ni? Kalau seorang, maka hanya satulah entry yang akan keluar pada hari Rabu utk sessi Bersama Mak Merah.

Mak Merah sesekali tidak akan menambah, mengedit email anda kecuali, nama pengirim dan email add pengirim tidak akan disiarkan. Itu syaratnya. Dan juga, Mak Merah tidak akan mengulas setiap masalah yang dihantar. Hanya anda readers yang berhak memberi ulasan.

You may start sending your emails to me, for the column Bersama Mak Merah at alompakagogo@yahoo.com . Out of 800 readers per day, this going to be more interesting to be discussed about, thank you to Kak Sri Siantan who used to be in our Red Mummy's blog, long time ago. Salam.


Link lama dari cerita Kak Sri Siantan boleh click2 di sini dan sinun .



Apa pandang-pandang?



a little contribution from Red Mummy, in conjunction for our 50th Merdeka Day.

21 comments:

Jelly said...

besh! besh! tak sabor tunggu next Wednesday...

MERDEKA! MERDEKA! SELAMAT MERDEKA!!

Lestat said...

akan aku selitkan masalah ku pada mu mak merah..wah..wah..wah

Red Mummy said...

ye merdeka to org larkin!!!!

lestat - sila anto, berbanyak, kasih penuh mailbox aku ye!

Anonymous said...

alamak?
takleh pandang ker kak red?
takut lak tetiba..
hehehe...

ye..ye...saya ada masalah..
tunggu email saya!

aNoiHalim said...

uihhhh
akak meghah....
tak sabor nk tunggu next wednesday.
hehe

MOLY said...

suka ati saya la nak pandang. tak boleh ke ??? akak ada dua mata, saya ada 4 mata. lagi hebat tau !!!hahahaha ... gile jahat !!

kehadapan mak merah ..
saya suka kaler pink
mcm mana nak kasi saya suka kaler merah ?

sekian .. wassalam

Sinagamerah said...

mak merah or kak red???? ishk...konpius arr...

tp tunggu arr masalah dr i. masalah negara sangat nih!

Sinagamerah said...

Jelly.....lu org larkin gak ker??? ayooo....satu kampung arrr!!!!!!


neeways, Selamat Menyambut Hari kemerdekaan Negara yang ke 50...

Miss Nazla said...

halamak! arini ari rabu. terbagi email on wednesday lak. adakah akan di publish?

Red Mummy said...

iefa - ilang seposen nya masalah jgn anto ye, aku tembak ko kang

ye all..sume org x sama..sila le anto kan masalah anda...

saya yg hanya mempublish...!

Unknown said...

hi kak red..first time antar komen..mmg x sabar nk luahkan masalah..tunggu jelah..

Anonymous said...

ni bukan seposen kak red
ni juta jutaan nye masalah..
uwaaaa...
tulun..
ehh..ehh..big gurl dun cry!!
:-P

Unknown said...

huk huk huk... syok kak red.. mmg betui pong air tangan mak mmg sedap. Mak nat dah meninggal... rasa air tangan sendirik jele.. itu pong kalau rajen.. kuang kuang kuang!

Anonymous said...

agak2 kalau kak red ada masalah, kat sapa pulak dia bagi emailnya?

eheh.

nanti aku bukak ruangan masalah kak red sahaja.

:)

Hasbullah Pit said...

Mak Merah

Saya curang pada isteri saya
Saya lebih menyintai wanita itu darinya,
Saya perlukan pendapat Mak Merah

Anonymous said...

kak red ni cute lah!

MOLY said...

mak merah . bila nak publish
saya tak sabar nak membaca nya

mak merah .. mak merah ...
oooo mak merah
:D

Red Mummy said...

i know who this miss k is....


bol - sila drop an email ye..komen di sini tidak dilayan..

wa - aku tuju kat ko pasni

and alll..........apa lagi shoot lah email!

AK said...

wah2... ada program baru lak... takleh miss ni...

mak meghah ke? tgk2 nanto on air lak cerita ni...

stay tune stiap rabu... hehe

Anonymous said...

baguslah kalo ada masalah bleh settle dn bagi pandangan memasing...

apa pandang2? yang duk tengok sini tu apehal???

Red Mummy said...

garangnya...