Friday, August 03, 2007

The Captains Meeting...

so many bloggers on the line!!!! yet so little time..

who s on q right now.. aiyooo akak x ingat, but kalo x dan jumpa kita hauk kat ampang sports planet je ye...

so this boy and his sweet gf, dok memekak2 nak merasuah akak re to our RED DIVA FUTSAL. hallo! akak ko clean ok, i x main rasuah2 nih...oh, can ask my acct no later ye.. :) i do accept Ringgit Malaysia... ngeh!


ni captain Burberry korang. Hannan the Burberry namanya. My first time, oh silap, im the diva here..so his first time meeting his sweet diva sister...katanya!




and hanan being so jakun wt my n70.




He is studying in Moscow, balik mengadap sembah kakak merah, gather wt other bloggers untuk menakik kaki ku. ko tau x nan, anak buah team ko sendiri malu ngan nama Burberry tuh...wahhhhhhhhh! best best...satu team dah bergaduh2, aku suka ni!




kak pinjam hp tepon moscow bley?

nak pelempang?

tepon brunei boleh?

ko nampak tumit kasut aku?

bley la kak

kalo x malu pakailah



hello, hannan ni, ko jgn tepon no aku ni, ni no awek cun, nnt aku sms ko no aku




kan...betol2 dia buat hp aku cam tokbah dia nya...x hengat dunia bergayut mamat ni..





and as a token for my baik ati budi bicara, he gave a duit moscow, equivalent to RM15, how nice!!! nice?? woi, i will just give that note to sirman, he s the collector not me. Anw, macih2....







Shida, this sweet and petite lady ni makwe si sennan nih. so x yah la anak2 dara kat luor nun bekenan kat mamat nih, lambang cop dah ada kat pala dia tuh. She is soooooo soft spoken le, dia ni ada gaya doctor sakit jiwa, tp si sennan ni nan ado ko! aku kalo jadi patient dia mahu pikir 19 kali, sanggup ke aku ngadap mamat ni lelama...

By this time, korang tau le sapa nye kaki yang berbulu2 tu kan, kapten burberry korang lar..!!!


they said, if i wanna get diet, num teh nih. hallo! teh wangi dari moscow ek nan? bolehlah...kembung perut aku berangin2 pasnih.


So what did we discussed bout our RED DIVA FUTSAL, i will tell you later. Captains punya meeting semata2 demi maruah anak2 buahnya. My team, dont worry - we gonna win this.






My keeper - setiap satu gol bolos = sepasang kasut eclipse aku tuntut!




9 comments:

mad redo1 said...

sanggup sahut cabaran tuh, provided depan aku ada kolo toure lah... hehehe...

Rickywan said...

Alamak..abg mad ke gol keeper nyer, nampak nyer hannan gigit jari ler...kesian si hannan tuuu....

go abg mad..go abg mad..go go....

Anonymous said...

tak sabau tunggu 11th August..
gegegege...
perlu bwk pom2 ker kak red?
:-)

Lestat said...

Kak..!!..got something annoying in my blog.See it and try it.might be you.tq

Orked said...

oooo.tu ke tuan kaki berbulu tu
hakhak...tuan captain erk!


goal keeper abemat?
ayorkkk...abis la korang burberry
dia pakai kain batik mcm nk turun ke laut tuuuu.....

milla said...

si hannan yg nak merasuah ker, or akak yg nak merasuah die..

hahah kantoi taktik akak..

kite bertarung nanti ye!!!!

ps-mr kambeng soh kenalkan awek cun..mamat tu memang tak sedar diri

Joey said...

go go go....

ale ale ale....

sronok tul kalau dpt main futsal ni....

kalau kaki bangku bleh jugak join ke...wakaka...

Miss Nazla said...

akakkk. jumpe captain jgn temakan pujuk rayu dia tau. hoho.

Anonymous said...

ni 2 kepten team yg naklawan ke?
rickywan team mana?

-sebol