Thursday, August 16, 2007

I dont have any comments.. :)



Ms Tall is wearing an old shoes from Melbourne, regenya lam RM280. Amoi ni mmg sume kasut dia jenis flat pasai badannya melonjong gila...diri sebelah korang, takat bahu jer lah.


Ms Choco is wearing the same shoes that i posted last week, mak merah lak dari Prima, kasut ni yang buat aku ngamuk cam nak rak dulu, dah lah mahal gila leh tercabut heelnya tapak, x ke angin beliung mak merah jadinya.


Kenal dia? My reporter lar...


Not an official meeting re to our shooting/interview the other day, more to casual meeting. tapi tetapppppp gak nak tanya soalan berkaitan RED DIVA (hint hint!!!)..

The news is out after trow, and not from the Utusan's group since the reporter is working in Jalan Riong's branch.

Fairuz The Reporter ajar kak few words, for the next few days that I will apply...

'NO COMMENT PLS'

kelas x???


Anita Mui aka Fairuz the Reporter (Joe KK ko pecah lubang lah nama dia!!) is wearing a Beetle Bug at RM200.



Berbaloi gak bukak katalog shoes kan, u can refer and defer gitu.






betapa kebulurnya mak merah, si reporter dok makan x sudah2 yet aku punya kebulur abih licin telan. Aku yang lapo or dia yang kenyang?

8 comments:

Orked said...

kasut lagi

aku kaki ayam je kak oiii

mad redo1 said...

red mummy nak kata "no comment"? nkao cakap sket je dia dah potpet bagai...

hehehe...

Zana S said...

akak... agak2 akak sampai ati tak nak kabo ke reporter tu yg baju dia same patern ngan blouse pregnant ku.. muehehehehe :D

UmiMia said...

Hehehehe..I selalu baca paper online jer..tapi kalau kak red punya citer kuar...confirm I beli hari tu punya paper...kayalah RM1.20 suratkhabar hari tu...:-D

Anonymous said...

boleh feed daripada google news tak nak dapatkan berita tu

MOLY said...

ehemm ehemmmmm ..
heeeeeeee :D



satu hari lagi harus ku tngguuuuuuuu !!!

vangardx said...

olla olla..suka betul amek gambar kasut ek? nak lawan nie..nantikan kemunculan entri syam kat syamsulariff.com dgn gambar2 kasut jgk. :p

Red Mummy said...

kak jie..ko kaki ayam pun, ada gak brand 'ayamnye' kan?? ada org kaki ayam pun x tau kak..wuii sapa?

bang mad..aku nak jwb panjang jela ni tp aku try la utk ko arini aku jwb 'NO COMMENT'

hik


zana - fairuz the reporter reads my blog, so harus dia x nak panggil ko msk paper dia kalo cenggini katanya...ahhahahaha



umi mia - anak dara ko sihat?? blog ko tu dah bersawang oii!! nnt aku audit dulu, kalo ok br aku sms ok ...malu siot!

cikgu suraya yang ketinggalan zaman - mestilah boleh. tp ko google 'sebol' kompem x jumpa. percayalahhhhhhhhhhhhhhhh


lily = u sadap..jgn nak bukak pecah lobang kat sini oi

sham - kasut itu sinonim ngan mak merah aaarrr