Tuesday, August 21, 2007

2nd half day in Melaka Malacca...

aku turun naik melaka ni mau puluh2 or ratus2 kali - i have a melaka's blood of course. tapi aku x penah la jejak tempat2 gini, nak buat lawatan muhibbah ke, rombongan cik kiah ker..dulu2 mmg x kuasa lah.

alangkan ada anak2 yang nak meloncat sakan ke melaka, TAPI nak gak lari dari paparazzi kl kan..so merasa gak lah aku pi tempat2 gini.


since kids yang excited sgt nak holiday2 msia, aku ngan sirman (NAPA NAMA DIA AKU LETAK SIRMAN KAN?? NNT LA AKU CITER...) pun layan jer lah kerenah dema ni sume.


aku sebenornya tawaf satu pusingan a famosa ni pasai dok carik anak2 aku yang ala2 Yin. dema ni mmg super duper hyperactive, tapi sirman ngan selambanya leh snap2 bininya yang kepanasan mencari dema. supahawauuuu tollah! kata org melaka...


kan mak merah dah ckp, kalo x kerana anak2 x kan aku jejak tpt2 gini. aku rela lagi dok belek carik kasut merah baju merah dr pi berjalan rombongan cik kiah.



hot papa red mama!




memandangkan kami datang dr negeri yang x de bas double decker, so kitorg pun naiklah bas ni pusing2 melaka. to tell u the truth, aku x tengok ke luar sgt pun...apa aku buat ye, byk benda aku buat lam bas tu yang take 1 stgh jam pusing2 melaka...





muahsssssssssssssssssssss!!! i miss you too...




red diva aka mak merah kena pendekkan entry ni, sambung sok2 pasai kain baju cuti2 melaka ada setimbun nak disettlekan (jgn lupa ye maid mak meghah dah benti!).



6 comments:

Anonymous said...

Gambar Gelang emas tu mana?

Red Mummy said...

eii mulut tempayan tol la laki ko ni wa!!!

sabo leh tak..aku ngah riuh kat dapo ni...

Azurah Anuar said...

bukan salah saya mengandung.

takde kene mengena dengan saya..

:))

Hasbullah Pit said...

@redmummy

baru aku nak buat posting "kenapa suami belikan emas kepada isterinya."

cancel la cam ni.

Orked said...

selamat berposing dgn mesin basuh la kak oiiiiiiiiii...aku nk kuar g jejalan...... cuti2 KL!!!!

MOLY said...

ai pun miss yu tuhhhhhhhhhhhhh
:D


ari nih jadi pegi tempat yang bakal membuatkan seseorang pemes tak ?

ngeh ngeh