Sunday, August 05, 2007

The routine..


Breakfast kat Hajris...on sunday morning...



and mana nak sangka tersempak ngan orang2 Burberry, kecoh la lu minah, manjang je nak follow mak merah. I need a bodyguard gamaknya, semedang nak mengkacobilokan team RED DIVA.



He got off from his books only on Friday nite and Saturday. Sunday is a must, twice per day- after lunch b4 his swimming session and at nite for sure.





a hair cut from the usual mamak for him. Aku mintak style mawi, maknye malas nak sikat rambut anaknya pepagi gamaknya.


my standard blow dry at a different saloon, next to abang's mamak, kes malas nak blow sendiri.






7 comments:

Unknown said...

kak red...gudluck for futsal k!

mad redo1 said...

jaga2 sket jalan2 ngan orang burberry tuh, kang ada kena takek luar court nanti... hehehe...

Orked said...

kak, aku kan tiap sunday pagi2 buta tu...aku mesti teringat kt ko...mesti ko dh kuar rumah..kena halau dgn maid...hahahah...

ko tau ..time tu aku dok tergolek dpn tv tgok spongeBob.. :p

Harajuku PearL said...

oh gosh...that reminds me, I need to do my hair...aarrgghhh...

Pearl

ween said...

kak red, minum sunday morning ngan team lawan tu tak kena mandrem ke?? check tak suhu air minum tu??

equilibrium_space said...

oiiiii kak...sape yg kaco sape nie???
nantikan entry saya okkk...
semlm bz g sana sini menghuruharakan low yat...
jaga ko kak!!!
errr..masa tu kitorang lunch. pekessss akak baru nak bekfes? hiks!

M.U.M.M.Y

K.A.L.A.H

haaaa..ni jek ejaan abang yg betoi..saya x ajar pon kak..dia mmg bijak arrrr..ngeh ngeh ngeh

Adi Osman said...

kalau tak baca ayat mati2 aku ingat kau blow rambut kat kedai mamak kak...pitammm!