Wednesday, August 08, 2007

The smell...

my miniatures collection dah nak abih...


ada antara korang2 yang fly overseas tak? can u pls get me the miniatures set, preferable yang spray's one ye. and prefereably gak yang limited edition. usually lam 1 box of miniatures ni ada 5-8 bottles, depending on the promotions. lam in flight shopping lagi murah....duty free klia pun murah apatah lagi kalo korang beli kat Amsterdam...


aku wangi, tp once a week 1 bottle abih aku bedal. i feel so good bila org bagi trademark to a new joiner 'oh that good smell is our diva in this company'.

and kenapa sabun mandi anak2 cepat habih?


coz bila gegirl mandi, abih sume toys abangnya and dia punya - dia cuci bersih sabun, segala mak nenek diberusnya.



alangkan aku sorok perfumes set aku....kalo idak.....




5 comments:

Anonymous said...

First post!


macam slashdot pulak

vangardx said...

olla olla..budak2 memang suka membasuh..tapi bila dah zaman bujang (terutamanya lelaki) ade sabun serbuk 3tan belum tentu baju sehelai dia nak basuh

Sue said...

wah wah ... gile perfume akak aku sorang ni....eh kak...kalo ko beli miniature perfume tu jangan lupe utk aku sebotol due yek...kuikuikui...

Orked said...

wah..... kalo dia org tu amalkan membasuh sampai bila..senang idup ko kak...


mak dia keje kuat cari duit..apa salahlah men buih2 kan..kan...:p

Red Mummy said...

aku bau cam estee arini

umah aku bau glade

keter aku bau glade

anak2 aku bau johnson

laki aku bau dunhill

blog aku je lom ada bau lagi..