Wednesday, August 01, 2007

AFundi Pulang for Burberry...






akak ko pemalas ngan bende2 menatang lam gym nih...keje aku paling rajin and paling lama tahap maksima buat ialah dok layan cybex ni kalo x silap namanya. sambil mata layan mtv. that s the best yg aku buat. kaedahnya my energy ni banyak bersilat tang tu tang ni well u know mende2 mizi bz aku bagai kan...so while waiting for my volley's training, ke sini le keje akak sambil layan n70, checking my yahoo emails...waaahh kan..!





i promise you that we can get No 1 for this game. Trust me... pasai one of my team member penah jadi state player. arap2 skillnya menjadi lah.



akak x master pun lam volley ni, sedang2 or very the perhiasan je lam court, alangkan dema nak ada girl jer...asal aku nak ngamik si mamat ni amik, asal aku nak spike, mamat sekor ni plak nyelit...aterr...mak jadi tukang serve je la merasa pegang bola..



my mr coach, of cos he is joining us unfor during the tournament itself, he ll be holiday2 msia bagai. ko pilih salah tarikh lah seman, dah tau kita x ckp kakitangan lagi mau holiday time tak ckp orang..



last monday, i ve injured myself tang kaki, specially the right one coz of futsal. yday i ve injured my hand for my squash, well tangan akak ni dah mmg injured sejak 2 menjak ni sakit dek squash. and tambah lagi dek volley, ya hamat....





sampai je umah jadi amah segala bagai, terus sirman urutkan segala yang dah lebam2. alangkan aku dah kawin, kalo dak mau le x de pakwe yang bekenan. sana ijau sini merah bagai badan akak ko nih...


and i tried to send abang to school at least once or twice a week, if his dad is bz rushing to work. i m super bz mom, but family is my priority of course. spending time wt abang in the car, sambil2 buat ejaan spelling bagai. 10min driving, macam2 ejaan aku leh buat tau.



Abang sayang, Tell mummy, apa kita belajar this morning?


Mummy, today Abang nak cakap kat Uncle and Untie Burberry...that...


Burberry, bawak beg keluar court like AFundi Pulang.


Clever Abang!!!




I m meeting someone from Burberry today, think dia nak buat cubaan merasuah RED DIVA to make his team winning the games. Try me pls.




9 days to go...


20 comments:

equilibrium_space said...

owh..my kapten dah jumpe u ek???

hahahah..pe kaedahnya nak afundi kitorang nie???

adei..kaki kanan ek???tungguuuuuuuuu..
kim salam kat kapten abang hanan k.

LONG LIVE errrr... B! ( tak gamak saya nak nyebotnye!)

Red Mummy said...

af bagi korang blaah kuor court laaaaaaaa

ape kes nak jumpa si sennan tuh...ingat dia sapa nak jumpa aku, i bz ye...

ko ni internet line sapa ko curik ni eq?

MOLY said...

abang memang clever laaaaaa !!!! :D hihihi ~ cayalah abang . celet skit !!

equilibrium_space said...

eh..apakah lili anak lulu ni satu geng ngan akak???hmmmm...akan ku takek dia jugek!

hahaha
line tenet ni saya curik. mana akak tau nie???bijak bijak!

nak afundi kuor court? apa ingat kami ni pondan sgt ke smp x leh lawan red diva yg besar kepala lutut kami nie?

mlm ni jek org ada tenet. sok nak berangkat ke satu dunia baru lak. weekend to kl okkkkk...

hajris jom!

Hasbullah Pit said...

Melihat akan kandungan blog ini, ku merasakan seperti melawati blog menteri belia dan sukan

Sue said...

wah...pandai nye abang....dpt yellow bird plak tu ek...tapi kenapa yellow bird...kompius skit....

to kak red! 9 days to go!!! get prepare....kasi kalah sama itu brueberry.....!!!

The Author said...

Cutenyer AFUNDI pulang nyer tuh...cam kesian jer... :-)

Azurah Anuar said...

kak red nak takik kakai saya.

saya ngan equil mmg sengaja join tea hannan sbb nak takik kakaki kak red.

takkan nak takik kaki teammate sendiri pulakkan.

eheh.

kakikanan ya equil.

aim kaki kanan

Red Mummy said...

memandangkan paklah suh segala menteri yg ada jawatan lam sukan bagai tu turun takhta, rasanya dah tibalah masanya korang AFUndi aku masuk lak pegang title lam FAM ke...FAM ke...dan FAM gitu.

and perlu diingat, walau sakit mana pun kaki akak ko ni pun, tp lam court, aku x de nak catwalk segala bagai....best nih besttt...

anon @ epi - budak 2 ekor pomp tu, wawa ngan eq tu ko jgn usik, tu bagi aku handle. ko amik baki2 yang lain jer...

DiaHarris said...

amboi kak red... byk nya xtvt.. mengalah saya yang single ni huh. PEMALAS!!

Rush Murad said...

RedMom- u've been tagged by me....... check my blog!!!!!!!!!!!!!

emyzuraina said...

tp,kalo kak red yg naek takhta,pastilah xbleh nak bersukan.. pastilah dok dlm opis je.. mau ke? hehe...

Miss Nazla said...

hoho cayalah abang!

Anonymous said...

gambo last abg tuh sungguh berkesan..

jgn lupa sedia kan beg 11/8 nanti kak red..utk burberry..hehehe...

Orked said...

ooo kak,
aku dah kembali...sori sms ko semlm aku pagi ni br tgok....penat loh kak..aku tido mati!

kena cari penaja utk tissu sekali ke kak?
sapa nk nanes nie..sobb...sobbbb....

Suhana said...

majulah suka untuk kak red!! :)

mad redo1 said...

sesi takek-menakek kat dalam blog dulu nampak, nanti dalam court terus je memalu tersipu-sipu...

hehehe...

sd. said...

mak aih.mcm nk perang. hope evry1 enjoice k.

;)

wish to be there. as well.

Redbloodsnow said...

hehe...syok aa bace posting nh kak red. anak akak tomey arr. bape taun umo die kak?

Ceera said...

hye...

banyak betul aktiviti eks, bestnyaaaaa... alangkah indahnya kalau saya pun begitu. Tapi malas tul nak carik aktiviti bagai nie.