Monday, August 13, 2007

Today's shoes...





My gf, LL is so happy, menunjuk2 ngan aku RMB dia...

i miss Beijing so much!


she s wearing black Everbest from Isetan shoes at RM250 - gila mahal!!! My one is from Blook Bangsar, posted that shoes last week, remember?


haruslah kompem jadi blog kasut dah pasni, but mesti ada yg suka kan, kalo idak x kan lah kak nik farizah carik Blook Subang Parade (akak kalo beli sama design kasut ngan aku, tlg jgn datang klcc ye, kang sedondon lak).


Kita tuko selera gi jenguk kasut sukan lak nah....napa akak ko pakai stokin biru - aku nak beli yang merah jer tp dah free lagi 2pairs so akak kaup la kaler biru ni ha. - it s from PDI Padini at only RM19 for 3 pairs. While my gf pakai LA Gear (wah ada lagi koo brand ni!!!) at RM100 from Isetan KLCC.



My Nike is meant for indoor games, specially for squash, badminton and volleyball.




10 comments:

Anonymous said...

In the other news, Blog aku dah jadi blog bakul.

Bakul bluetooth, bakul infra red

Anonymous said...

In the other news, blog aku dah jadi blog bakul

Harajuku PearL said...

tempting tempting tempting...!!!shoes are very enuf kan K.Red.. ;)

Pearl

MOLY said...

yang bess kan tang duit tuh
uhuhuhu :D

Orked said...

LA Gear ade lagi ke kak?

tu zaman aku kiut miut tu..... aku pun beli kt Pertama Complex

Nik Farizah said...

hahahahha....nanti kita jumpa pakai kasut sama ekkkk!! Am going again this Friday....

Lestat said...

Voila..!!Jawapan teka-teki ngarut aku dah bocor..ahakss.

Sue said...

amboi kak red...kasut sokmo je ek...tah tah esok luse ko jadi agent kasut plak...sape tau kan...

DiaHarris said...

best jugak kan letak entry kast kengkadang :)
*idea.. idea...

Unknown said...

best lah akak nih!