Sunday, February 10, 2008

Frames in the house...


nak bersilat aku ngan sirman pikiak mana nak letak 6 frames yang dah pending berbulan2...


aku nak letak kat wall sini, dia nak letak kat wall sana...



ita itu pose gambo ni utk ko coz sbb sms ko yang dia paku tang dinding konkrit ni... (gunanya jiran tetangga wpun ita kedekut nak hantar rendang ayamnya di hari CNY, tp adat berjiran bergosip panas itu harus!!!)



frame ni lak from our story lam Berita Harian August dulu, dekat 6 bulan nak suh dia paku, makan ati jgn x makan ati le ye, org IT lain pikirannya ngan org ketuk2 dinding..



kalau sok lusa lak kuor citer aku lam newspaper memana lak kan, kan le kan...ada gak lg 6 bulan br sirman ketuk dinding...



aku cakap kan kan je kan..korang jgn le pi dulu beli suratkhabor plak.




3 comments:

Harajuku PearL said...

Aaahhh...the beginning of the Celebrity diva home with all the press release. Next time when you move boleh u khaskan satu bilik on the memorabilia kan...KKEELAAAsss gitu... ;)

Limau limau GONG XI!!!

Pearl

ita.itu said...

kah..kah..kah..kedekut ko ckp aku..haha..lawak siot...aku anto kat ko ms raya puasa la ye..hehe

Red Mummy said...

yes pearl..sounds good too heheheheh

ta ko mmg...