Friday, February 01, 2008

Nite wt family...


u know what arini thursday aku pi pasar malam ok...it s bcoz of the 3 days off in a row. lama x main masak2 kat umah kan. i left office quite late, so x leh nak amik abang lgpun sirman bley amik, saje ngada nak suh aku kan. bila aku sampai permaisuri, terus divert to Auntie Yeli's shop, amik seluar2 yang aku anto aritu. My mistake for not sending it to Isetan, pdhal kat situ leh buat FOC lagi. rugi 40 inggit...lupa gitu, excited beli suor panjang kan.


aku abih je ngamik seluor terus lepak kat bawah VA, tunggu sirman and abang balik. they parked and hop in my car terus ke pasar malam. bertiga jer, kang gegirl ikut nak berdukung lah nak berdivaan wuii lambat. amik ikan udang sayur sket buah and bawang pe pe bagai, done balik umah mak aku. funny nye aku amik sayur 3 cekak 2 inggit. 1 cekak aku bg mak kang lecur plak dok umah aku, mak aku ckp kat pasar pudu dia beli tetiap minggu 3 cekak beso baru singgit. aisey, ada lg murah rupanya.



lepas dinner, abang terus ngadap ps2 of cos la. and the husband is helping to do the washing. baik kan suami saya membantu isterinya. My helper x datang arini kenalah basuh terus lepas makan. rajin gegirl kan tolong daddy. makcik tu mana ada apaknya kat situ la dia nak menyelit.


basah lencun bajunya menolong. x leh tido lambat la malam ni, kami anak beranak nak bangun cepat sok..ada projek. bukan nak pi holiday ke cuti2 msia, abang berderet homework and spelling nak dibuat.


cuti ngan x cuti aku rasa sama jer anak2 aku ni, hwork sebeban...


sirman tu rajin pasal nak ngamik ati rajukku pasal kes lunch tu lah....




9 comments:

Miss Reen said...

kiutnye la gegirl tlg mencuci..
besh kan ader anak pompuan..
bley tlg² kat dapo..
dan besh juge dapat hubby cam hubby kak red...
sgt rajin menolong di dapo juge..

skolah cina kak red..
mmg keje rumahnye kalo bole dier nak bg seguni..
cuti takder roper cuti..
kalo cuti panjang...lg laaaaaa...
zaman sy skolah dulu..
smp bawak buku gi bercuti..
dier byk bab tulis² nie..
smoga abg tabah ngan dugaan yg dier hadapi skrg..
hihihihi

Anonymous said...

Salam Red...
Tak baik tau, rajuk lama sangat. Kurang ke-Vogue-an mu nanti... Anyway, happy Hari Wilayah pastu, happy shopping. Take care dan ceria-ceria selalu tau.

what everr said...

ohhh ari ni cuti duk umah erkk..
heheheheee...

maliksutanmuda said...

wak ka ka.,.salam buat kak red. selamat bercuti dan berIsterirehat.

terserlah KERATUAN akak etewww!!.tp byk tol pinggan tak bebasuh ek. Gegirl mmg suka basuh pinggan ker?..Hero akak mana?..main ps2 ker?

Ceera said...

hahahaha.. patut la rajin semacam, bagus2... majuk selalu kakred...

Ziana said...

Sirman nak memujuk laa tuh..
Therapy?? :)

ita.itu said...

rajinnyer anak dara nih..boleh harap ye dia..

Unknown said...

training awal2 :D

Unknown said...

baru ku sedar.. papan pemotong ituew warna merah gak :D