Wednesday, February 06, 2008

Chinese New Year Eve...



Raya cina eve gitu kan...haruslah weols pakai merah maa....

tp x raya cina pung aku tetap gak pakai merah....

Our dating day gitu, anak2 x bley ikut la...mak pak nak mesra2 alam di luar.


got back from office, aku tukar baju x kuasa mak nak pakai baju keje ngan skirt...aku rimas la ngan baju keje, skirt takpe lagik.

sirman pun br balik keje so kita terus pi dating, the first port is Hajris lah mana laik...

baru aku pasan cap Honda dia tu font merah ye...baju nya merah, jam nye merah...

kompem le bukan coincidence..namanya pun Red Family kan.

pastu mamat ni datang ... jiran sebelah2 our condo, apa dah...kata nak balik cepat aku dah tukar baju pun dia dok lagi ngan baju keje. lemb la ko... apa kes bro?


untuk awek2 yang single, our fren ni memang hensem, ha dah banyak kali dah aku puji ni, available lom ada gewe, dah stabil cuma ngah carik calon nak buat bini jer.

pi lah visit blog dia, bebaik ngan dia, mana tau pasni bininya leh jadi geng redmummy plak coz mamat ni pun suka merah wpun x segila dan seteruk
minah ni punya record merah. His blogging nick is MNN, aku je yang tau apa maknanya - Mr No Name ...

abang baju merah sblh ai ni x sesuai utk korang, aku je yang sekapla ngan dia. so agak2 nak kenalan ngan dia, meh sini kena seligi ngan madam merah ni dulu ye. The celebrity is his wife, not him.

Next, dating aka shopping time...

katanya raya kan. Raya cina tu kan merah..merah kan kak red!

2 comments:

NN said...

hey kak red, just drop by..
manyak melahh oo...manyak ongg..
u punya cik abang tuh dr jauh mcm salleh yaakob mase mude laaahh.. ke adik salleh..wah, glamer2...

Red Mummy said...

nikli...

lalu ler..tarak kisah. amik angpau merah, kuih raya sume ada kat blog ni ha...