Friday, February 08, 2008

Green vs Red...




that 's sirman's new red laptop bag, boleh pakai for letak hapa2 jelah. Swiss Army brand, he bought from Texas. x sesuai lah utk aku yang comolek ini, tp aku kena gak carry coz dia dukung gegirl maa..

dalam banyak2 starbucks, sbucks ini yang dia nak lepak. Alamanda Putrajaya. jalan x jem tenang, aman dan tenteram. cuma syaratnya x leh msk mall, parking pun kat luar jer, lintas sket dah sampai sbucks..

tapi tekak nak makan kek secret receipe, bought 2 slices and bwk pi sbucks. berani kalu nak marah aku bwk outside food, dah tentu i bought yr drinks kat situ kan.

well yes my kids tau lah sket2 main chess, not professionally. mak pak dia yang ajar. sirman and i kan hantu chess, so turun temurun kat anak2 gak. tunggu dema besar sket lagi, baru ajar betul2. at least kalo takat nak susun buat castle ke kuda ke dema tau lah letak kat mana, cara kuda tu jalan pun they know tp lom expert yet. this reminds me to brush up back my chess skill, aku ada chess game next few months.

tak lama sgt pun kita kat sini, by 10 sbucks alamanda dah tutup, ada gak lah sejam lebih janji dpt lepak luor. aku ni tau on pc jer, nak dptkan wireless ke wifi ke hapa jadah tu sume aku mn tau. pdhal bukan susah pun kan, tp x nak belajar, dah tentu yang Otai Linux ku ada, apa nak susah pikir.

in between, kek sec receipe pun habis, bola yang dema bawak pun dema dah penat main, sambung balik main chess....

saya jadi awek hijau arini..ceera suka la tu kan akak pakai ijau. reminds me to epelijau, pekabar ye adik ijau tu sorang. kak jie and sayda too loves green. whoelse?

happy green day to all of you, today is raya cina, i m a lady in red but it doesnt mean i dont wear any other colours.

3 comments:

Ceera said...

terpanggil2 saya nak mengomen nie, hehehe...

cantik baju kakred, saya pun nak carik baju cam2, hari tu jumpa... tapi tak sempat nak beli...

post baru ke nanti, baju merah plak... sempana raya cina kan...

Red Mummy said...

panjangnya umur ko, baru kusebut dah datang....

itu gap, tp sirman beli kat texas br ni 2 kali akak pakai...

baju merah raya eve smlm dah tempek la..

sok sok ye...

viruspadu said...

bila anak sy dah beso nanti, boleh ler sy lepak sbucks, skrg ni huhuhu x dapek lah, jeles la plak tgk akak... lambat plak tunggu dia beso kan hiks