Friday, February 08, 2008

Abang n Mamat...



bear coklat tu, namanya Mamat. his fav fren. tido makan ke mana mesti bawak. tp sejak 1,2 taun lepas dia x tunjuk in public, nak bagi amik gambo mamat pun x boleh. tp saje lah kan aku buang tebiat mlm ni nak usik dia...




dia cuba sorokkan Mamatnya dr maknye ngamik gambo. dia takut aku amik gambo n tunjuk kat kawan2 sekolah dia..hish budak ni takut bebenor..mak nak blog kan je lah




aku snap je dia tutup ngan red love kusyen tu..susah tol aku nak amik gambo dia ngan mamat tu lah.




last2 dia give up, menangis abang bila mak nye menyakat.. sian anak mak sorang ni..




aku berjaya gak amik, eh bukan aku, gegirl yg snapkan, tp dpt separuh jadilah, bukti ni evidence tau. hehehehe naughty kan mak dia.. dpt lak gegirl jadi geng paparazzi.




aku suh last pose wt Mamat memasing. abang sorok mamat dia kat belakang badan dia, pastu x nak senyum, suh tunjuk gigi dia katup mulutnya...


whatever..nnt ko tido mummy amik gambo ko peluk Mamat.


hiks..


7 comments:

Anonymous said...

oo..mcm tu rupanya mamat ek..haha..mesti segan kalau kengkawan lain tgk..silap2 cikgu skolah dia view kat projektor..takpe2..lagi 5-6 tahun..kita kasi permalink nie kat cikgu skolah dia :p

viruspadu said...

hahaha... kakred nyakat abang, mesti best... saya part nyakat memang soka...

Ceera said...

alamak, terkomen jugak viruspadu acct plak, sebenarnya itu saya... ceera

Mrs.Sheikh said...

akak...udah ke ko nengok sir man ko tu kat astro?

abang...tak yh nangiss2 kang akak beli mamat besar lagi..

Najib Ariyan Ali Basha said...

hahahaaa... beruang kampung rupanya... pangge mamat... kalau beruang afrika macam Josh punya tu mesti panggil lain... aku nyer beruang amerika selatan.. pangge pun Fern

. said...

heyppp! biase ni mummy ni! ahaks..
terbalik ni biase anak nyakat mak, ni mak nye nyakat anak, sampai nangis2 abg dibuatnye.. ish ish ish.. :P

Ziana said...

suke akak sakat abg ek?
sian dia sammpi nangeh...
hehehe..
xde nama lain ke kak?
mamat?
hehehehe