Sunday, February 10, 2008

Sunday morning...


abang's tuition tukar schedule this wkend coz cikgunya celebrate the cny.. bangun awal pagi, dahlah x ckp tido dok borak x hengat wt Ziana..


after sending him, we hv 2 hours to go anywhere, aku insist nak pi ikea, tp sirman x nak rushing, nak gak melepek kat this cafe. alas perut.



so sirman took the american breakfast, lidah x sudah2 lg ngan lidah omputihnya
me of cos sejak menara tower menara, dah lama gak x pekena nasi lemak in proper..


biasalah makcik kecik ni kalo x merajuk x sah, ada 20 snaps aku amik dia nye muka muncung..


dia ni actually ngah melalak nyanyi kuat gila, lagu aspalela lah, abc lah, barney, al fatihah pun dia ngaji kuat satu cafe dengo aku n sirman buat dek jer...
janji dia x merajuk



ngantuk gila tunggu 2 hours, len kali kan sirman kalo org ajak pi memana tu mohlah, nxt wk kita ke OU lak yer..
tertido2 aku nunggu abang sudah kelasnya...




8 comments:

Liza said...

k red, kasi ler review tempat makan tu, boleh gak gi for bfast later since ttdi is not far from our place

Anonymous said...

.. have been ur silent readers for sometimez... Salam ziarah..

Ceera said...

hari tu baru je saya lalu kat d one kopitiam, tapi idak la teman singgah kan...

Anonymous said...

the one kopitiam..erk..tuh hari masuk sekali..tapi tak berapa umph la..

p/s kak red : lenkali kalau dh kat TTDI try gie Penang Mari..sedap woo..sederet ngn The One Kopitiam je..

Red Mummy said...

BN nnt aku dtg lg sekali aku try food lain, td cam kurang laa

ceera - nxt time singgah la lambai2 akak plak hehehehe

arin - nnt akak try, coz kompem tetiap minggu ke ttdi..

Ziana said...

hahahaha...
sy pon ngantuk giler nih kak..
tedo 2jam jek..

pokpek pokpek ape kes?
:P

Mieza's Penny said...

comei muka gegirl majuk...layankan aje..kak red dia nak nyanyi...asal dia suka sdh...

Zana S said...

rajin btul dia majuk sesejak ayah dia ada nie ek. hehehe...

sedapnya bekpes tu kak.. huhu...