Friday, February 08, 2008

Green Model...

camera ada 2,3 tp satu x nak bawak, arapkan N70 punya camera je lah...












aku pun tak tau napa aku saja gatai nak jadi model kat playground ni. orang x nampak, so berani le aku pose2 cantik, masalahnya cantek ke???


laki mak kata ... cantekkkkkkkkkkkkkkk!!!




6 comments:

Ceera said...

ala, rugi rugi.. gambar golap haaaaa... awat tak edit kat photoshop??? rajin ker??? hehehe....

kalau tak, meletop dah posing tu..

MNN said...

dah sirman kater cantek!!

tanteeekk!! aa tuuh.. :)

shooting diplayground.. heh! Cayalah!!

:)

flinty.farah said...

ya ampun, dan lagi tu posing cantek dekat playground. ahaks.. posing kak red jgn tak posing. kot kot nanti ada malaysia next top model harus kakred dipanggil ok. ahaks

Ziana said...

wei kak..
xde flash ka itu hp cam?
aiyak!

posing dh tantekkkk...
tp golap daaa
:)

Red Mummy said...

ceera - mak x rajinnnnnnnnnnnn...koser kan

mnn - ko kata tantek kan? kan kan??? hikss

farah - posing x hengat mak budak, kalo ada org mampus aku x buat keje tu

ziana - gelap la oiii

Mrs. Sheikh said...

album semalam di taman permainan ...
waaa....:)