Sunday, March 23, 2008

Syoknya Sunday...




My sister Nana came wt her family...so kitorg lunch reramai, barulah meriah gitu kan. They left lepas makan..lepas godek akak dia nye koleksi dvds. aku lak mata x leh bukak bila jam almost turn to 2pm, hah sudahnya aku tidoq sampai kol 6ptg. gila lama seiiii...

and rupanya Sirman pun tido petang gak lepas kapurkan kasut budak2. aku bangun pun tengok dema dah takde, they went down for swimming..

aku mmg malas le nak turun kat pool tu kalo bapaknya ada, lgpun sunday petang2 ni biasanya aku abihkan masa ngomeh kain baju depa.

malas nak tuko baju sopan keluar rumah pun ye gak, i just love sunday and tomorrow another monday.... nothing special for this monday, but something special is going to happend this week.

hiks..

x sabarnya!

1 comment:

ita.itu said...

patutla x nmpk hang kat bwh td..ngorok rupanye..haha..