Friday, March 21, 2008

Red in Red...





ala2 kimono but not really kimono from cambodia, special gift from doctor shah and beruang madu...


kalo pakai tali ikat pinggang tu mmg le aku nampak kurus, cuba tak pakai tali tu, dah macam patung kembang bawah jer....


10 comments:

Ceera said...

eh eh... tantiklaaaaaaaa.. pakai la tali pinggang kimono tu, care abis woooooo... pastu pakai kasut terompah, hiks..

Misztake said...

Uik..
merah menyala..
xper kak red..
guna belt2, jadi la..
kurg2 nampak slim..
:)

shasha said...

kak Red...lawa la...kite pun ada satu macam ni..tapi kaler brown...bile kite pakai nampak kite pendek gila...malu aahh..

tiffany said...

macam kimono ade, macam robe pon ade gak... yg penting kaler merah kan kak...

@in said...

caler yang sangat menawannn.... kena dengan si pemakainyer

lily lotus said...

kimono itu merah
merah itu diva
diva itu kak red..
santekk per pakai kimono tu
mcm anak patung jadian..hikss

Mrs. Sheikh said...

kak,
dinding umah mu tu
cam kaler purple je?
waaa...
cantikkkkkkkkk
kak amik gambor hall; tu..please... :)

redlovertoo said...

santek santek.........

viruspadu said...

sy rasa kalu baju tu kaler pink lg cantik la kak

larikssssssss

Beruang Madu said...

hahahahaa... pakai sauk sauk pun jadi jugak sesuai untuk ko... aku beli bukan sebab kimono nya tapi sebab merahnya tapi fit u sangat kan....