Tuesday, January 15, 2008

Flat flatooo...

we had to pass through the exit entrance for loading out our stuff....kalo le police tu nak suh aku bukak kotak2 tu, nangis la aku dah sealed cecantik.

garang tol abang police ni, soal jawab macam aku bwk keluar bomb.



aku terpaksa naik wt the driver, coz nak transit dulu at our central's office to pick up lagi melambak2 kotak. turun naik service lift yang tak tahan tol...ekon tarak.

n this is after few hours, aku terpaksa tunggu kat loading bay of menara the 3rd checkpoint. jadi makgad tetengokkan barang coz the boys kena naik atas anto trolley. melepek kepenatan... byk tol bahan buangan pejabat kat loading bay menara ni.

the boss banjer aku secret receipe's lunch, aku makan bersungguh2 lapar ya hamat dan kepenatan....

ni baru few kms to another kms, tunggu sok sok to JB plak. mau movers la yang take over. kuasa aku.

aku x berminat la nak ngamik gambo mamat yang buat aku rasa nak muntah itu... baik letak muka sendiri di blog ku yang merah ini.


6 comments:

dunhill@*london-paris-new york* said...

huhu maintain posing!! he he.. lepas snap mesti termengah2.. :) Xpe.. keep up da energy orite.. :) hujung minggu leh g spa ke.. relex2 pampering urself :)

Y u Z z 9071 said...

sedap ye menu secret recipe tu..

asal x order tom yam koong...waduh...sedap yeee

Mama_Nofal said...

early stage nk setup company bagai mmg mcm hanj* sket aa. Tp gaji masyukk sgt perghhhhhhh kan. Go go KakRed

orked said...

penat tapi maintain cun lagi..hehehe

Anonymous said...

lor.. baru jer semlm makan thai nasi goreng kat SR. kat sini ader daun2 dan timun2 skit. mmg itu jer ke hiasan dalam pinggan tu?...ke kak red dah balun awal2..hehehe...

udang goreng tu sedap sangat kan... :)

Red Mummy said...

semua SR sama

but timun salad akak tu, aku campak kat plate member aku. yang lam gambo tu je lah aku mkn..